Ron Gta
Advanced Member
Advanced Member
Berichten: 551
Lid geworden op: do nov 09, 2006 14:40
Locatie: Ham Belgium

ARC Hockenheim 14-16 juni

zo jun 02, 2013 14:15

Wie gaat naar Hockenheim?
Bij mij is het geleden van 2007.
Met het Gt'tje vond ik het een waardeloos circuit, ik hoop er nu meer plezier te hebben met de 156.
Ik neem uit voorzorg alvast oordopjes mee zodat ik dat onophoudelijk Duits gebral uit de speakers niet hoef te aanhoren :?
Ciao, Ron.

Gebruikersavatar
Niels
Guru
Guru
Berichten: 1008
Lid geworden op: vr apr 23, 2010 20:24
Locatie: Amersfoort
Contacteer: Website

RE: ARC Hockenheim 14-16 juni

zo jun 02, 2013 17:28

Wij zijn dr met 8 auto's Ron!

Afbeelding
[/img]
You see I think a Ferrari is a scaledown version of... God! And a Porsche 911 is a jumped up VW Beetle.
- Jeremy Clarkson

spidertjuh
Member
Member
Berichten: 173
Lid geworden op: wo mar 31, 2010 17:06
Locatie: Nijmegen

Re: ARC Hockenheim 14-16 juni

ma jun 03, 2013 09:29

Wie gaat naar Hockenheim?
Bij mij is het geleden van 2007.
Met het Gt'tje vond ik het een waardeloos circuit, ik hoop er nu meer plezier te hebben met de 156.
Ik neem uit voorzorg alvast oordopjes mee zodat ik dat onophoudelijk Duits gebral uit de speakers niet hoef te aanhoren :?
Ciao, Ron.
1e race vh seizoen, Jos dr ook bij? Motodrome is wel aardig toch... maar de rest vd baan..... paddock etc. is dan wel weer Duits netjes...

Als me GTAtje het weer doet kom ik wellicht wel ff buurten, dat hok moet toch ook weer worden ingereden...... Of die speaker ff helpen om um ff te helpen ze "maul zu halten"... hahaha
Nu: 156 GTA VMR32 SW Selespeed, 75TS racer, Fiat 124 Sport Spider BS, Toyota MR2 SW20, Subaru Forester Turbo, Huyndai Kona Electric.

Gebruikersavatar
GTA287PK
Guru Duplice
Guru Duplice
Berichten: 2972
Lid geworden op: vr jan 18, 2013 14:30
Locatie: Didam
Contacteer: Website

Re: ARC Hockenheim 14-16 juni

ma jun 03, 2013 10:42

Wie gaat naar Hockenheim?
Bij mij is het geleden van 2007.
Met het Gt'tje vond ik het een waardeloos circuit, ik hoop er nu meer plezier te hebben met de 156.
Ik neem uit voorzorg alvast oordopjes mee zodat ik dat onophoudelijk Duits gebral uit de speakers niet hoef te aanhoren :?
Ciao, Ron.
Komt een Duitser over de brul van je BigBusso heen dan Ron ?? Buiten de auto is het weer een ander verhaal..

Ik heb altijd (1998-2002) met veel plezier op Hockenheim gereden, het mini-baantje dus, lag me persoonlijk erg goed. Het "nieuwe" ken ik niet. En nog ff over brallende duitsers: heb in 1998 of 1999 een x als gastrijder meegereden met de Trofeo's. Kom aan op Hockenheim tegen 23.30, in hóndenweer, totaal vreemd/er nog nooit geweest. Soort van portiershokje gevonden & me gemeld. Netjes m'n plek uitgelegd/aangewezen gekregen (de man ging me zelfs voor !) voor nog wat shut-eye. Een kwartiertje later wordt er op m'n camper geklopt: staat de man er met een sixpack duits bier, vergezeld met de boodschap "Viel vergnügen hier !! Und dürstig kan mann kein Rennen gewinnen !!" Vergelijk dit eens ff met in dat zelfde jaar m'n vorige race op Zandvoort: kwam er aangehobbeld (tegen 20.00, weer eens te laat ivm technisch gedoe met de racert) met camper, trailer er achterop, Juul erop, vrouw en kiddie's erbij. Voor het hek weet de "poortwachter" me toe te bijten: "wat kom je doen ????? " De oetlul....
De mannen vóóraan verdelen de punten ! <Allard Kalff>


http://www.alterokunststoffen.nl" onclick="window.open(this.href);return false;

DJ
Guru Quadruplice
Guru Quadruplice
Berichten: 4389
Lid geworden op: ma dec 27, 2004 13:04
Locatie: Rotterdam

Re: ARC Hockenheim 14-16 juni

ma jun 03, 2013 13:28

Wie gaat naar Hockenheim?
Bij mij is het geleden van 2007.
Met het Gt'tje vond ik het een waardeloos circuit, ik hoop er nu meer plezier te hebben met de 156.
Ik neem uit voorzorg alvast oordopjes mee zodat ik dat onophoudelijk Duits gebral uit de speakers niet hoef te aanhoren :?
Ciao, Ron.
Komt een Duitser over de brul van je BigBusso heen dan Ron ?? Buiten de auto is het weer een ander verhaal..

Ik heb altijd (1998-2002) met veel plezier op Hockenheim gereden, het mini-baantje dus, lag me persoonlijk erg goed. Het "nieuwe" ken ik niet. En nog ff over brallende duitsers: heb in 1998 of 1999 een x als gastrijder meegereden met de Trofeo's. Kom aan op Hockenheim tegen 23.30, in hóndenweer, totaal vreemd/er nog nooit geweest. Soort van portiershokje gevonden & me gemeld. Netjes m'n plek uitgelegd/aangewezen gekregen (de man ging me zelfs voor !) voor nog wat shut-eye. Een kwartiertje later wordt er op m'n camper geklopt: staat de man er met een sixpack duits bier, vergezeld met de boodschap "Viel vergnügen hier !! Und dürstig kan mann kein Rennen gewinnen !!" Vergelijk dit eens ff met in dat zelfde jaar m'n vorige race op Zandvoort: kwam er aangehobbeld (tegen 20.00, weer eens te laat ivm technisch gedoe met de racert) met camper, trailer er achterop, Juul erop, vrouw en kiddie's erbij. Voor het hek weet de "poortwachter" me toe te bijten: "wat kom je doen ????? " De oetlul....

Genau!!!

Nee Zandvoort dat is fantastisch. Het is dat het een leuke baan is, dan heb ik ongeveer gelijk alle plus punten gehad. :evil:

Gr DJ

Ron Gta
Advanced Member
Advanced Member
Berichten: 551
Lid geworden op: do nov 09, 2006 14:40
Locatie: Ham Belgium

Re: RE: ARC Hockenheim 14-16 juni

ma jun 03, 2013 17:19

Wij zijn dr met 8 auto's Ron!

Afbeelding
[/img]
Het lijkt wel een H&S Challenge te worden Niels :wink:
@Marcel : Jos is er niet bij.


.
Laatst gewijzigd door Ron Gta op ma jun 03, 2013 23:50, 1 keer totaal gewijzigd.

Gebruikersavatar
Niels
Guru
Guru
Berichten: 1008
Lid geworden op: vr apr 23, 2010 20:24
Locatie: Amersfoort
Contacteer: Website

RE: ARC Hockenheim 14-16 juni

ma jun 03, 2013 17:31

8) 8) 8)
You see I think a Ferrari is a scaledown version of... God! And a Porsche 911 is a jumped up VW Beetle.
- Jeremy Clarkson

mverhari
Junior Member
Junior Member
Berichten: 68
Lid geworden op: ma sep 17, 2007 20:44
Locatie: Arkel

RE: ARC Hockenheim 14-16 juni

ma jun 03, 2013 17:52

Wij rijden dat weekend ook in Hockenheim met de superkart
Ken ik mooi nog mooie alfa's kijken :lol:
girlfriends rides MS/TM 125cc kart BMW530d my rides 75 1.8ie MS/VM 250cc superkart
under construction 155Q4 Alfetta

Ron Gta
Advanced Member
Advanced Member
Berichten: 551
Lid geworden op: do nov 09, 2006 14:40
Locatie: Ham Belgium

RE: ARC Hockenheim 14-16 juni

ma jun 03, 2013 21:11

Super die Superkarts :thumbs:

B-lee
Guru
Guru
Berichten: 1203
Lid geworden op: di aug 30, 2005 16:30
Locatie: vilvoorde (belgië)
Contacteer: ICQ

RE: ARC Hockenheim 14-16 juni

vr jun 14, 2013 18:56

Ron ,
moest je Jan Slinger zien .
Doe is een woordje voor mij , ik denk dat hij mij is vergeten
:roll:
147 jtd , Bertone, spider, 156 sw jtd

Gebruikersavatar
FO
Advanced Member
Advanced Member
Berichten: 716
Lid geworden op: ma nov 14, 2005 21:18
Locatie: Nijverdal
Contacteer: Website

RE: ARC Hockenheim 14-16 juni

vr jun 14, 2013 23:29

Daar ben ik bang voor B-lee :cry: , toch niet nog steeds dezelfde discussie?

B-lee
Guru
Guru
Berichten: 1203
Lid geworden op: di aug 30, 2005 16:30
Locatie: vilvoorde (belgië)
Contacteer: ICQ

RE: ARC Hockenheim 14-16 juni

zo jun 16, 2013 13:38

Jep ,
nog steeds geen euro gezien van mijn banden die ik voor hem tot in assen vorig jaar heb meegebracht tijdens de ssar.
Die hij mij onmiddellijk ging overschrijven omdat zijn pin kaart het niet deed .
Na een paar beloftes het te zijn vergeten , neemt hij geen telefoon meer op en antwoord hij ook geen mails meer van mij .
Dit was dan ook de laatste keer dat ik iemand vertrouw, anders heb ik met veel mede forum en clubleden nooit een probleem van betalen of nakomen van beloftes gehad .
Ik heb al veel verhalen over hem gehoord en wil hier zeker geen naam vervuiling doen op het forum , maar ik ben toch 600euro door men reet getrokken.
Als er dan dan toch iemand op het forum zou zijn die nog contact heeft met J. Slinger , laat hem dan weten dat hij ten minste mij belt en mij laat weten of hij ooit nog gaat betalen .
147 jtd , Bertone, spider, 156 sw jtd

Gebruikersavatar
FO
Advanced Member
Advanced Member
Berichten: 716
Lid geworden op: ma nov 14, 2005 21:18
Locatie: Nijverdal
Contacteer: Website

RE: ARC Hockenheim 14-16 juni

zo jun 16, 2013 14:09

:cry: vervelend Billy. Volgens mij komt zijn zoon toch nog wel eens hier op het forum? Hoop dat je uiteindelijk toch het bedrag gaat ontvangen :thumbs:

B-lee
Guru
Guru
Berichten: 1203
Lid geworden op: di aug 30, 2005 16:30
Locatie: vilvoorde (belgië)
Contacteer: ICQ

RE: ARC Hockenheim 14-16 juni

zo jun 16, 2013 14:46

Ik hoop het ook ,
Maar ik wil dit forum niet gebruiken om mijn fout voor het domme vertrouwen in de mens in zaken doen.
En als zijn zoon dit dan leest,
En hopelijk is hij dan eerlijker dan zijn vader en hem dan op aan spreekt, en de zaak dan in de minne te regelen .
Als er dan een reden is waarom wil ik ze dan ook weten en komt het dan ooit nog in orde.
Maar op een paar mensen na op dit forum krijgt van mij niemand nog iets alvorens ik geld heb gezien en in mijn hand heb.
Ik schrijf het geld ook altijd over voor ik een onderdeel laat opsturen ( met het risico dat het soms ook niet is wat ik had verwacht )
maar dat risico neem ik dan wel als het bedrag niet te groot is.
Hoop doet leven en wie weet krijg ik men geld wel op de SSAR dit jaar
:roll:
147 jtd , Bertone, spider, 156 sw jtd

Gebruikersavatar
FO
Advanced Member
Advanced Member
Berichten: 716
Lid geworden op: ma nov 14, 2005 21:18
Locatie: Nijverdal
Contacteer: Website

RE: ARC Hockenheim 14-16 juni

zo jun 16, 2013 16:21

Je hebt groot gelijk Billy. Overigens durf ik jou zonder problemen en zonder voorafgaande betaling rustig onderdelen toe te sturen, grote vriend :thumbs: :wink:

Terug naar “Racen - Algemeen”