DJ
Guru Quadruplice
Guru Quadruplice

Te koop: alfa 75 raceonderdelen (wielophanging remmen)

di jul 23, 2013 02:38

Te koop:

- Achteras, ca 4cm verbreed, camber, toespoor, V6 naven.
- SZ geventileerde achterremschijven met dubbel gaten patroon (6x10mm en 6x8mm) voor zowel V6 als TS aandrijfassen. Met verbrede 105 serie achterremtangen, dus zonder handrem. Inclusief leidingwerk om rechtstreeks op originele remleiding aan te sluiten.
- Aangepaste originele voorwielophanging. Fusee's die bovenop de originele draagarmen bevestigd worden. Geeft hoger roll centre. Past in 15 inch velgen. Evt ook te gebruiken in combinatie met originele of zwaardere torsi veren. Bomvrije degelijke constructie. Paar jaar zelf mee over curb stones gereden zonder problemen. Heb nu een op details aangepast ontwerp onder m'n eigen auto.

Voor meer info even een PB sturen met je mail adres.

Gr,
DJ

DJ
Guru Quadruplice
Guru Quadruplice

RE: Te koop: alfa 75 raceonderdelen (wielophanging remmen)

do jul 25, 2013 01:31

Wat extra info.

- Bij verbrede achteras zitten vulringen en langere bouten tbv de aandrijfassen omdat die andere te kort zijn. Zitten ook goede aandrijfassen met red line cv2 vet bij. Zelf paar jaar mee gereden

- De achterremmen heb ik zelf paar jaar gebruikt. Schijven zijn ca half sleets. De remtangen heb ik destijds overhaald maar kunnen voor het net wel weer een opfris beurtje gebruiken voor je ze monteert.

- De voorwielophanging heb ik destijds 4 nieuwe bussen in de A armen gezet aan de carosseriekant. Die zijn dus goed.

Diverse PB's gehad. Handel zo snel mogelijk af maar is beetje druk op het werk op het moment en ons internet hier (zin in het buitenland) houd niet over op het moment.

Groeten,
DJ

DJ
Guru Quadruplice
Guru Quadruplice

RE: Te koop: alfa 75 raceonderdelen (wielophanging remmen)

zo nov 24, 2013 15:58

Achterassen en remmen ondertussen verkocht.
Nog te koop de aangepaste voorwielophanging met fusee's op de draagarm gemonteerd. Bomvrije en effectieve aanpassing.

Gr
DJ

Terug naar “Racen - Algemeen”