Ik heb ooit eens "nee" gezegd tegen een kant & klare race Giulia (zo'n kekke witte, uit het roemruchte Squadra Bianca tijdperk) omdat ik dacht van "nee, Emiliooo, zó "veel" gaan we niet uitgeven !!". Vervolgens mijn huidige Juul gekocht, "voor weinig", opgebouwd tot wat 'ie nu is en inderdaad: méér gespendeerd dan die "ene" die al fix und fertig was..
Bouwen is leuk. RIJDEN (racen dus) is oneindig veel leuker !!! Al het bouwen loopt altijd uit, of het nu racers zijn, trackday/straat auto's of half vergane camperts ( ) . Véél beter is beginnen met een werkelijk goede, rijklare en (redelijk) competitieve auto en tussen de races door lekker wat dingen aan te pakken.
Twijfelaars onder u: geloof me/ons nou en koop een kant & klare kar en ga inderdaad RACEN, nu kan het immers nog, over een paar jaar staat het nog maar te bezien. Deze ras-optimist ziet "Europa" namelijk ergens tussen 16 en 24 maanden daveren op z'n (financiële) grondvesten.. Vóór die tijd kan je maar beter hebben geracet en je munten "verstandig" hebben uitgegeven !!! Dat pakken "ze" je niet meer af, spaarpenningen (tegen die tijd) namelijk wel...