Heb tot nu toe geen slechte ervaring met Performatek. Dus ga ik iets nieuws bestellen dan neem ik Andy's producten zeker in overweging.
Niet iemand nog iets op zolder liggen??
Heb ik ook geprobeerd de eerste keer, en ik het redelijk staan slijpen aan die armen. Maar met torsi's moet je wel wat sterkte overhouden in de draagarm. Al krachten lopen er doorheen.Voorste draagarm is zo te modificeren dat er vanaf de wielzijde een imbusbout in te schuiven is.
Staat waarschijnlijk ook in het boek van Jim beschreven.
Die dunne brug zit alleen maar in de weg, heeft weinig toegevoegde waarde om de kracht in te leiden richting de torsie staaf.Heb ik ook geprobeerd de eerste keer, en ik het redelijk staan slijpen aan die armen. Maar met torsi's moet je wel wat sterkte overhouden in de draagarm. Al krachten lopen er doorheen.Voorste draagarm is zo te modificeren dat er vanaf de wielzijde een imbusbout in te schuiven is.
Dus ben ik mee opgegehouden.
Ben het niet tegengekomen in boek van Jim K maar dat lukt je alleen bij rijhoogte van een terreinwagen, en dat was al bij 27mm torsi's. Laat staan met nog stuggere 30mm's.
Draadeinden is echt met afstand de makkelijkste oplossing. Ook als je later nog eens niet al te moeilijk wil sleutelen.
Gr
DJ
Die dunne brug zit alleen maar in de weg, heeft weinig toegevoegde waarde om de kracht in te leiden richting de torsie staaf.Heb ik ook geprobeerd de eerste keer, en ik het redelijk staan slijpen aan die armen. Maar met torsi's moet je wel wat sterkte overhouden in de draagarm. Al krachten lopen er doorheen.Voorste draagarm is zo te modificeren dat er vanaf de wielzijde een imbusbout in te schuiven is.
Dus ben ik mee opgegehouden.
Ben het niet tegengekomen in boek van Jim K maar dat lukt je alleen bij rijhoogte van een terreinwagen, en dat was al bij 27mm torsi's. Laat staan met nog stuggere 30mm's.
Draadeinden is echt met afstand de makkelijkste oplossing. Ook als je later nog eens niet al te moeilijk wil sleutelen.
Gr
DJ
Is wel handig om een stukje brug (een touwtje) te laten staan, zodat je de driehoek niet open te buigen is.
(beetje cryptische omschrijving, heb geen plaatjes ter beschikking)..
Volleeeeeeeeeeeeeeedig off topic maar dat ge-emmer met die verspringende smilies heb ik ook sinds enige tijd.......... (hier had een knipogende smiley moeten staan, maar die versprings steeds helemaa naar einde van bericht..? )
......
Hoi,Super DJ! Ik had zoiets ook al gelezen in het Jim Kartalamakis boek, maar wist niet helemaal wat die daar nou mee bedoelden.
Draad is waarschijnlijk te koop bij Farbory?? Hoor graag mocht je iets over hebben. Ik hoop dit weekend te kunnen beginnen met een vriend van me.
Idee was om voor te beginnen en het lassen zo lang mogelijk uit te stellen?
Edit: Topictitle: 30mm torsies & 60kg RSRsetup '80 Gtv6