Wat zal ik zeggen?
Quali ging redelijk, gelijk op het gas en bij de eerste druppels naar binnen. Start van eerste race ging goed, paar plaatsen gepakt. Liet Slop junior maar gaan want die reed of te onbesuisd of had meer grip dan ik (vermoed laatste), later raakte ik ook nog een plekje kwijt aan Djan. Ik verremde mij in de chicane bij de Ruskenhoek en gleed rechtdoor. Bij het opkomen van het circuit waarschijnlijk te onbesuisd geweest of gewoon teveel pick-up en rotzooi op de banden gehad: opeens raakte ik de achterkant kwijt, gleed achteruit de grindbak, rechter achterwiel hapte in het grind en ik was passagier in een rollende auto. Hij is volledig doorgerold en weer op zijn pootjes terecht gekomen.
Resultaat (naast een gedeukt ego) is voorlopig gedeukt plaatwerk en een ingedeukt dak. Versplinterde achteruit en gescheurde voorruit. Het ingedeukte dak zorgt voor de spanning inde voorruit, dus dat is sowieso een aandachtspuntje voor reparatie.
De achteras staat ook uit het lood, maandag gaat de auto op de brug maar ik kan vanochtend wel al zien dat de bevestiging van de linker watt-stang is losgescheurd.
Motor loopt wel, oliedruk is okay maar V-snaar maakt een fluitend geluid, bak schakelt klote.
Ik voel een project-topic aankomen
Nu: Rosso 75 Turbo (voorheen TS) racer (1991), een BeierDreier
Vroeger: Nero 33 S 16V QV (1992), Grigio Chiaro Spider 2.0 (1991), Blu 164 TS (1995), Grigio Eclisse Spider 2.0 TS (1999)
Eat My Rust Racing