Het gaat weer een beetje de goede kant op.
Na de laatste race op zandvoort had ik er wel even de balen van mijn auto lag totaal niet mn bij insturen en aanremmem was de wegligging dramatisch!
Of het nou aan de Nankang band lag ?
In ieder geval wagen hoogte uitlijning banden en rembalans onder handen genomen.
Ook was op zandvoort mn bak kapot gelopen!
Aardig wat werk voor Barend Aarts dus !
In de aanloop naar de race bleek dat mijn bak niet op tijd klaar kon zijn.
Maar Barend kon nog een 18 bak zonder sper lenen.
Training ging redelijk beetje voorzichtig ivm alle aanpassingen.
Tot dat ik Stefan van de Oetelaar tegen kwam in de chicane.
Ik wilde inhalen en dacht dat ie mij wel gezien had.
Dat bleek niet zo te zijn en zo gingen we bijde eraf.
De schade viel mee maar toch jammer en nogmaals excuus Stefan!
Mijn auto in de pits nog even visueel laten checken en weer door.
Maar toen werdt al vrij snel afgevlagd.
1ste race stond ik dus vrij ver naar achter maar alla
Bij de opwarm ronde kwam ineens een punt van mijn motorkap omhoog shit wat nu?
Toch maar besloten de pits in te rijden en nadat iemand hem dicht gemaakt had ben ik van uit de pits gestart dus nog na de Volvoos.
Op de baan was het wel leuk al die volvootjes lekker in halen.
Na een paar ronden ontstond ineens een fors lawaai en vibratie waar voor ik nog vreesde de zwarte vlag te krijgen maar blijkbaar was dit aleen in de auto zo lawaaierig ik ging er wel door van het gas.
En na een tijdje zo doorgereden te hebben zag ik in de verte nog 1 75 opdoemen die ik nog net kon inhalen in de laatste 2 ronden.
Direkt daarna zat ook mn rem pedaal wel op de bodem en moest ik op de rechte stukken bij pompen om druk op te bouwen.
2e Race uitlaat goed vastgezet want vermoeden bestond dat die mischien ergens aanliep ?
Konden verder niks ontdekken?
De start verliep nu vrij normaal kon zelfs Mark nog voorbij steken eerste bocht.
Daarna haakte ik aan bij Djan en Elmer die ik ronden lang toch redelijk in het vizier kon houden
Wel miste ik echt mijn sperdiff en viel bij sommige bochten bij het uitkomen nogal stil
Bovendien kwam ook het lawaai en vibratie terug maar dat was na een voep geluidje ineens weg
Laatste rondes deed ik wat rustiger ik kon echt niet meer dichterbij en achter me was ook niemandsland bovendien mn remmen speelde weer op pedaal werd steeds dieper.
Aldus zo gefinishd!
Al met al een redelijke dag niet geheel probleemloos maar ik heb nu wel lekker kunnen boenderen.
Nu dus ook wel lol gehad en dat is uiteindelijk het belangrijkste!!