Inderdaad lachend naar huis dat ging goed
Mijn spatbord heb ik nog niet echt goed naar gekeken maar denk dat ik die gewoon uit deuk.
Anders meld ik me!
Mvg
Goed plan Pieter, dat driften!Voor diegenen die hier in hun Alfa door zo'n rijdende baksteen worden ingehaald in het nat heb ik een simpele tip.
Trek je Alfa op een trailer, zet 2 oude straatbandjes achter op 3 bar en ga naar de driftdagen op Lelystad of Weeze. Een paar dagen vegen later en dit zal niets meer dan een nare droom zijn waarvan je niet voor kan stellen dat het ooit echt gebeurt is.
Echt waar mannen, investeer in jezelf en ga driften met je racer! Het is ook nog eens onwijs leuk en betaalbaar, en je zal een veel snellere coureur worden.
PS. Het asfalt op Zandvoort is zo erbarmelijk versleten dat je op n natte baan alleen nog maar vooruitkomt als je overal rijdt waar het géén racelijn is. Dus gewoon lijn 11 overal rijden (echt lachwekkend, soort excursie voor je gevoel) en je blijft de volvo's wel voor.
PS2 Oh voor de FWD brigade weet ik t ff niet. Meer oefenen maar?
Ik heb ze er gewoon voorbij gelaten, geen zin om er af gebeukt te worden.SPOILER ALERT !!!
21.20 minuten, en 23.00-23.30 minuten... Alfisten ! Kunnen we afspreken dat dit nóóit meer gebeurt....