Zaterdag 08 April was het zover, De eerste Race van 2017!
Het begon al goed, MOOI weer voorspeld.
de Vrije Training gebruikt om de Verse super Nankangs Ns2R Tires van Cees Kamphorst op te ruwen.
Kwalificatie:
lekker gereden, ruimte op de baan gemaakt, even wachten en VOLL het Gas erop #pedaltothemetal. een vrije ronde zonder verkeer en jaa hoor een best rappe tijd 2:09,981 !!! nog een pitstop gedaan om banden spanning te optimaliseren maar helaas had ik net te weinig tijd om er een nog snellere ronden uit te persen.... P9!
Race 1!
ik mocht starten vanaf p9, goede start en bumper aan bumper de tarzan in. was net genoeg ruimte om mijn auto naast die van @Bart jansen in de witte 75 C (met kettingzaag aandrijfing
) te zetten en voorbij te gaan. een paar rondjes Elmer op lopen jagen maar al snel moest ik mij gaan verdedigen tegen Bart.
zo begon een leuke strijd, Compressor power VS TS wegligging. binnendoor buitenom. helaas kon het TSje de compressor power net niet aan....
uiteindelijk P9 ! snelste ronde tijd 2:09,998 / theoretisch 2:09,955 is al zeg ik het zelf wel heel erg vlak……..
Race 2
Race wederom mogen starten vanaf de 9de stek, wederom een goede start maar nu had ik gelijk Pieter Verheij met zijn hete adem in mijn nek hangen! en ook al snel ook een leuke battle op de baan. helaas moest pieter gedwongen door rem problemen opgeven. zelf de race lekker uitgereden en gefinisht op P7.
Overall 6de van de Dag, tevreden!! en in het mooie weer afgesloten met een gezellige BBQ
Op naar volgende Race....