![Laughing :lol:](./images/smilies/icon_lol.gif)
Natúúrlijk hoef ik niemand te motiveren na het ronduit gewéldige Spettacolo weekend. Toch ?? Man man man, (okee, mens mens mens) wat een mooi startveld en een mooi evenement.. Doen we komende race toch ook weer ? En over weer gesproken: dat wordt nu met de dag beter. Kun je nagaan.
De GTA is er klaar voor. Géén last-minute gefröbel met poly motorkap en voorwielen op camber, echt méér dan genoeg ge(paniek)sleuteld aan de Giulia en de 156, de laatste weken. Wel aantreden met alle 260 racepaarden en zes cylinders, alles doet weer gewoon mee. Lekker knallen/gillen op de all-weather R888R.
Dus ! Als je nou gewoon zorgt dat de racert start- en racewaardig is (fijnslijperij doe je maar voor seizoen 2019): knoop 'm op de kar en de 15'e/16'e naar de baan. Als je niet van plan bent mee te doen: bij mij ontheffing aanvragen. (& goodluck met het verkrijgen daarvan..
![Twisted Evil :twisted:](./images/smilies/icon_twisted.gif)
desalniettemin niettegenstaande dat: jullie bevestiging van deelname wordt door mij (zoals altijd) zéér gewaardeerd. Zwaan-kleef-aan. Eerste schaap over de race-dam. enz. enz.
Ik ben er dus met de WWD 156 !
![Mr. Green :mrgreen:](./images/smilies/icon_mrgreen.gif)