Auto niet extreem laag:
Optie's zijn nieuw (aauuwww...), een getipte 156/147 cup set (aan te passen naar V6) of de "zaag/slijptol" bij iemand die inderdaad het vak verstaat. Ik heb voor de volledigheid ook AST (het is een AST set) even gevraagd/foto's verstuurd. Aanpassen/inkorten voelt voor mij niet héél echt jofel, meer "lapmiddelentjoening", maar da's ingegeven door mijn leken-gevoel. Binnenwerk, demperhuis, zuigerstang, het is toch allemaal op elkaar afgestemd !? Als één van de componenten wijzigt moet de rest toch mee ? Als een bewezen specialist zegt dat het goed kan dan zal ik niet eigenwijs zijn.
Punt is wel dat schaken/bowlen/dammen allemaal veel veiliger hobby's zijn, ik ze niet zie zitten, autosporten wel. Maar alléén als alle zaken tippietop voor elkaar zijn. Voor mij never-ever bochtjes afsnijden als het met kooi, leidingwerk, wegligging en remmerij te maken heeft.
Ben wel reuze benieuwd wat ik ermee kan, als alle elementaire zaken op orde zijn. Ik kreeg, in alle eerlijkheid, ook al een beetje de balen van het stuur/rem/bochtengedrag van de 156. Die fenomenale schop in de rug als het stuur rechtstaat, en het onovertroffen geluid maken veel goed, maar toch. Ook blij dat het niet aan het menneke achter het stuur ligt..
Ik wacht even antwoord op alle uitstaande vragen af. Frans Verbaas heb ik al vaker positief gehoord, de afstand is voor mij geen deal-breker. Kan ik meteen ff kind & kleinkind opzoeken (in Zwijndrecht), daar krijg ik namelijk zeker niét de balen van...