Gave beelden Richard! , maarre DJ hield je open huis of zo omdat je de "deur"overal wijd open zet
Ik ben een aimabel persoon, de deur staat altijd open voor m'n mede alfisten....
Maar moet inderdaad wennen aan de losse achterkant en tevens had ik race 1 weer een band vernachteld met aanremmen. Had ik niet nog een keer zin in dus beetje over corrigeren met te voorzichting remmen.
Met aanremmen werd de kont trouwens ook onrustig. Dacht eerst dat het aan de rembalans lag (stond nog op Spa in de regen stand) maar na die een paar slagen te hebben terug gedraaid werd hij nog steeds soms onrustig tijdens aanremmen. Uitgaande slag achterdempers staat behoorlijk los, dat zal het niet zijn. Misschien een veerschotel verdraaid, heb al eens eerder probeer met remmen gehad (blokkeren RV) en toen bleek er ook iets dergelijks aan de hand te zijn.
Vwb de deur open zetten, tot nog toe nog nooit echt nodig geweest echt verdedigend te rijden. Dacht ook een paar keer een groot genoeg gat te hebben geslagen maar Richard remde dat toch netjes dicht.
Had maandag na de race ook al verzonnen dat het opvangen en deur dicht houden nogal half slachtig was. Mijn torretje loopt veel beter dus als ik goed verdedigd had had Richard er nooit meer langs mogen komen. Maar dat trucje leren we ook nog wel een keer.
En die bocht na het scheivlak heb ik nog nooit echt goed gereden. Laat daar tijd liggen. Bekend probleem. Maar eens serieus op concentreren.
Maar dat irritante onderstuur is eindelijk weg en lekker gevecht gehad en hoop lol, dat is de hoofdzaak.
Kan met trouwens Richards frustratie bij de Hugenholtz goed voorstellen. Had eerste seizoen met m'n eerste oude motor soortgelijke ervaring. Erg vervelend. Maar goed als ik niet trots kan zijn op m'n verdedigende rijstijl dan toch in ieder geval wel op m'n zelf gebouwde tor die loopt als naaimachientje (eindelijk)
Moet nog steeds m'n filmpjes in stukken hakken en op jij buis zetten. Word pas komend weekend vrees ik. Beelden zijn trouwens niet super interessant want ik had m'n camera verplaatst en de positie niet goed gecontroleerd. Dacht dat wel goed was maar de helft van het beeld is gevuld met dak van m'n auto en dnrt streamer......
Mzzl DJ