Ja Emile, je vergeet nog een gevalletje pech. Een startmotor die de pijp aan Maarten heeft gegeven.
Voor race3 moest mijn Bertje aangeduwd worden, want zelfs met een verse accu van Robert Slop, wilde hij niet starten.
Ik had in race2 een paar van die doperwten onder geel ingehaald, dat had ik netjes even gemeld bij de wedstrijdleiding en terug beneden wilde mijn Bertje niet meer starten.
Eric en zijn sleutelhulp(denk ik) waren zo vriendelijk om me terug te duwen naar de paddock, onderweg nog een paar vruchteloze startpogingen gedaan, hij had er echt geen zin meer in.
Daarna vlak voor het opstellen de boel met startkabels en een accu van Robert kunnen starten, maar eenmaal ingebouwd, wilde hij daar ook niet mee starten.
Voor race 3 is hij dus uiteindelijk aangeduwd. Daarna in de race flink aan het knokken geweest op de baan met Eric, die na een uitstapje naast de baan achter mij terecht kwam en er niet meer in geslaagd is mij in te halen(nog bedankt voor het terugduwen Eric

.
Race 1 ging ook lekker, na een goede kwalificatie als 11e gestart, nog een positie kunnen winnen na een aantal ronden, daarna helaas een verremmer-tje, waardoor er 4 man voorbij kwamen, in de laatste ronde na de code 60 dan Elmer nog weer terug kunnen pakken en als 14e gefinisht.
Race 2 weer een knappe start en weer een aantal posities kunnen pakken, ook hier weer een ietwat enthousiaste actie van mijzelf, die in een spin resulteerde, weer een mannetje of 4 er voorbij en waarschijnlijk heeft de startmotor daar zijn laatste kunstje gedaan. Wel in ronde 4 mijn snelste tijd verbeter naar 2.12.5 (weer een seconde er af

).