Niels
Guru
Guru
Contacteer: Website

RE: SI !! Zandvoort !!! 22 juni aanstaande !!!!!!!!

zo jun 22, 2014 22:48

En hoe is het gegaan bij iedereen?!

Heb wel een beetje meegekeken hoor via internet :P

Gelukkig alles goed met Wijnand na zijn rol. Echt balen zoiets! :?

JW nette tijden voor het eerst met de 146! :)

Marc pannen met de turbo?!

Baan ook niet optimaal vandaag?! Tijden vandaag waren niet iedereen zijn snelste tijden als ik het zo zie... Zelfs de Hutzezon's hebben bij lange na hun tijd niet gehaald...

Wel een mooi groot veld zo! Volgende keer na Spa kom ik ook weer ;)
You see I think a Ferrari is a scaledown version of... God! And a Porsche 911 is a jumped up VW Beetle.
- Jeremy Clarkson

GTA287PK
Guru Duplice
Guru Duplice

ma jun 23, 2014 00:58

Je hebt inmiddels aardig wat punten in te halen Niels ! 8)

De baan was zo snel als dikke str*nt tegen de berg op.. "Voelde" niet eens echt langzaam maar/en daarom schrok ik me de klaplazerus van die/mijn tijden.. Nou ja, de Kumho's hebben inmiddels 5 volledige evenementen achter de kiezen en daar is de meeste grip/snelheid zo langzamerhand wel uit.

Maar een schitterende dag, bomvol startveld, met de Volvo's en die doperwten erbij, stuk of 45. Wat "aardige" actie;s meegemaakt, zowel van die doperwten en een Volvo-rijder. (morgen gras en steentjes tussen de chassisbalken peuteren). Kon tijdens de tijdtraining vóóraan mooi een tweetal rondjes achter de Hutzezon 33 aanhaken en een redelijke tijd zetten, daarna was het doperwten en Volvo's geblazen en dan kun je (met 45 auto's op de baan) een tijdsverbetering vergeten.

Drie maal als tweede over de finish, en in de tweede race zelfs op pole gestaan !! :lol: Louis had tijdens code 60 61 km/uur gereden of zo dus die moest een paar plekken terug. Pole-plezier duurde overigens een rondje of drie.. Wat is die 33 toch retesnel ! Tijdens de laatste race leuk achter een gastrijder-Bimmer gezeten die me bij de start te grazen had. Ben je op een SI evenement met lekker veel auto's aan het schermen met een Bimmer ?? :-k

Ik heb tussen de trainingen/races door alleen benzine & olie hoeven doen en voor de komende race zelfs NIETS te sleutelen, lekker voor een keertje. De "Alfaspecials" motor zit inmiddels in het derde seizoen en blijkt bulletproof. Marc, Armando, Robert, Elmer/Djan, Cees en Wijnand hadden beslist méér te doen.. Jouke kon na de training de race-handdoek al in de ring gooien: kromme klep. (ben ik iemand vergeten ?) Maar met drie races is er van lekker ff uitblazen/languit in de zon geen sprake, als je dan tussen de races door nog technisch malheur moet fixen mag het ook niet tegenzitten.

Vond het een pláátje van een dag, top dat er zoveel SI 'ers waren. Volhouden mannen !!! :blue_lol:
Laatst gewijzigd door GTA287PK op ma jun 23, 2014 10:14, 1 keer totaal gewijzigd.
De mannen vóóraan verdelen de punten ! <Allard Kalff>

http://www.alterokunststoffen.nl" onclick="window.open(this.href);return false;

brolli21
Guru Triplo
Guru Triplo

ma jun 23, 2014 01:35

Ja,je vergeet iemand Emile,Pieter was vergeten zn wielen na te trekken voor race 1,wat resulteerde in 1 verdwenen en 1 krom tapeind en 3 wielmoeren op vakantie.
Na een recordtijd Zandvoort-Alkmaar-Zandvoort en vervolgens volgas samen met Barend de boel weer in elkaar geschroefd met wat milano onderdelen was Pieter nog PRECIES optijd voor de opstelling voor race 2 8)
There is a fine line between Brilliant and Insane
Alfa 75 Imola-TB '92
Fiat 500 1.4 16v sport '08
Audi A4 Avant 1.8t quattro '05

Niels
Guru
Guru

ma jun 23, 2014 06:47

Haha, die punten interesseren me weinig Emile ;) Maar mooi dat jullie je vermaakt hebben!

Ik telde zelfs meer auto's vooral smorgens, geloof best dat je dan weinig vrije ruimte op de baan hebt :S
You see I think a Ferrari is a scaledown version of... God! And a Porsche 911 is a jumped up VW Beetle.
- Jeremy Clarkson

GTA287PK
Guru Duplice
Guru Duplice

Re: RE: SI !! Zandvoort !!! 22 juni aanstaande !!!!!!!!

ma jun 23, 2014 08:27

Ja,je vergeet iemand Emile,Pieter was vergeten zn wielen na te trekken voor race 1,wat resulteerde in 1 verdwenen en 1 krom tapeind en 3 wielmoeren op vakantie.
Na een recordtijd Zandvoort-Alkmaar-Zandvoort en vervolgens volgas samen met Barend de boel weer in elkaar geschroefd met wat milano onderdelen was Pieter nog PRECIES optijd voor de opstelling voor race 2 8)
Ik zie een nieuwe term/begrip geïntroduceerd worden in SI/race land !!! een "Pietertje" .. :mrgreen:

juultje
Guru
Guru

ma jun 23, 2014 08:35

Ik zie een nieuwe term/begrip geïntroduceerd worden in SI/race land !!! een "Pietertje" .. :mrgreen:
Tja Emile je kent die pindakaas reclame toch nog wel ........

HAAK28
Guru Duplice
Guru Duplice

ma jun 23, 2014 10:18

Ja Emile, je vergeet nog een gevalletje pech. Een startmotor die de pijp aan Maarten heeft gegeven.
Voor race3 moest mijn Bertje aangeduwd worden, want zelfs met een verse accu van Robert Slop, wilde hij niet starten.

Ik had in race2 een paar van die doperwten onder geel ingehaald, dat had ik netjes even gemeld bij de wedstrijdleiding en terug beneden wilde mijn Bertje niet meer starten.
Eric en zijn sleutelhulp(denk ik) waren zo vriendelijk om me terug te duwen naar de paddock, onderweg nog een paar vruchteloze startpogingen gedaan, hij had er echt geen zin meer in.

Daarna vlak voor het opstellen de boel met startkabels en een accu van Robert kunnen starten, maar eenmaal ingebouwd, wilde hij daar ook niet mee starten.

Voor race 3 is hij dus uiteindelijk aangeduwd. Daarna in de race flink aan het knokken geweest op de baan met Eric, die na een uitstapje naast de baan achter mij terecht kwam en er niet meer in geslaagd is mij in te halen(nog bedankt voor het terugduwen Eric 8).

Race 1 ging ook lekker, na een goede kwalificatie als 11e gestart, nog een positie kunnen winnen na een aantal ronden, daarna helaas een verremmer-tje, waardoor er 4 man voorbij kwamen, in de laatste ronde na de code 60 dan Elmer nog weer terug kunnen pakken en als 14e gefinisht.
Race 2 weer een knappe start en weer een aantal posities kunnen pakken, ook hier weer een ietwat enthousiaste actie van mijzelf, die in een spin resulteerde, weer een mannetje of 4 er voorbij en waarschijnlijk heeft de startmotor daar zijn laatste kunstje gedaan. Wel in ronde 4 mijn snelste tijd verbeter naar 2.12.5 (weer een seconde er af :D ).

TurboMarc
Guru
Guru

ma jun 23, 2014 10:40

Was niet helemaal mijn dag. Na de shakedown div. dingen geoptimaliseerd..

Vrije trainig probleempje met carterontluchting, was snel gefixed.
Had zaterdag de hoofdremcilinders omgezet voor en achter, waardoor mijn balans-bar nu iets anders zat,
gevolg was dat de achterrem bleef hangen en ik na een bijna rondje tijd training aan de grond genageld stond ingang pits :oops:

Op de rollenbank geen problemen ondervonden maar op de baan een ontstekingsprobleempje met flink wat missfires..
geprobeerd 1e race op 25% gas te rijden maar dan gebruik ik niet de juiste waardes van de computer denk ik.
Motor werd warm, aanremmen audi S over mijn eigen koelvloeistof mooie 160 graden gemaakt, vlak langs de vangrail..
Onderlip stuk en grilletje verdwenen, toen vond ik het mooi geweest. Weer voldoende huiswerk mee.

Auto is wel gevaarlijk snel, daar zal ik nog flink aan moeten wennen :D
Scarb# 00072

Alfa 75 Turbo Evo Superleggera Racer
Alfa 75 TS CUP Racer
Alfa GTV 2.0 V6 Turbo

TurboMarc
Guru
Guru

ma jun 23, 2014 10:43

Oh ja, iedereen bedankt voor de mooie complimenten, dat geeft de burger weer moed 8)
Scarb# 00072

Alfa 75 Turbo Evo Superleggera Racer
Alfa 75 TS CUP Racer
Alfa GTV 2.0 V6 Turbo

GTA287PK
Guru Duplice
Guru Duplice

ma jun 23, 2014 10:50

Auto is wel gevaarlijk snel, daar zal ik nog flink aan moeten wennen :D
Dan blijf je, met een goed functionerende/afgestelde ontsteking, toch gewoon op "25% gas" rijden Marc ! Blijft 'ie prima beheersbaar hoor !!

Pietro Originale
Guru Triplo
Guru Triplo

ma jun 23, 2014 11:30

Ik wil ook zo'n bekertje!!! (dan moet je je wielbouten aandraaien, jaja...)

Afbeelding
Nu: Rosso 75 Turbo (voorheen TS) racer (1991), een BeierDreier
Vroeger: Nero 33 S 16V QV (1992), Grigio Chiaro Spider 2.0 (1991), Blu 164 TS (1995), Grigio Eclisse Spider 2.0 TS (1999)
Eat My Rust Racing

Pietro Originale
Guru Triplo
Guru Triplo

ma jun 23, 2014 11:33

Tja Emile je kent die pindakaas reclame toch nog wel ........
Die is oud, het is nu Robin ;)
Vroeger: Nero 33 S 16V QV (1992), Grigio Chiaro Spider 2.0 (1991), Blu 164 TS (1995), Grigio Eclisse Spider 2.0 TS (1999)
Eat My Rust Racing

Pietro Originale
Guru Triplo
Guru Triplo

ma jun 23, 2014 11:35

In mijn vriendenkring al jaren een begrip. Best wel knap dat ik het vijf jaar heb weten uit te stellen in het racen ;)
Eat My Rust Racing

GTA287PK
Guru Duplice
Guru Duplice

ma jun 23, 2014 12:24

Ik wil ook zo'n bekertje!!! (dan moet je je wielbouten aandraaien, jaja...)

Afbeelding
Close-up van deze nieuwe, kekke & koddige trofee !! Dat uitlaat eindstuk (wat je er ook van vind) was al lekker anders-dan-anders, deze is leuk !

Voor de "gelegenheidsrijders": Allemaal aan jullie dame's laten zien, die vinden het ook vast zo grappig dat "jullie" MOETEN rijden en/om zo'n ding winnen. En naar je dame luister je toch ? 8)

Afbeelding

Louis himself
Member
Member

ma jun 23, 2014 12:27

Ja ik zat tijdens de code 60 bij een hele groep van die toyota's/peugeot... Die hebben allemaal een km teller aan boord. Desalniettemin gingen we allemaal te hard en kregen we dus straf. Sprak ze na de hand en bleek dat ze een klein stukje bij de volvo's weg wilden rijden omdat die hun onderlinge race nogal verpestten. Als je met die dingentjes allemaal bij elkaar rijdt is het natuurlijk wel leuk, maar als er een gaatje is kom je niet meer bij elkaar (harder dan volgas gaatie niet). Maar ja geen probleem, kon mn pa nog wat doen race twee. Verder was het leuk, baan was niet erg snel, hadden nog betere banden bij ons maar uiteindelijk niet gemonteerd. Bewaren we wel voor de volgende keer als je Lelystad club er weer bij is :wink:
http://www.youtube.nl/hutzezon" onclick="window.open(this.href);return false;

Terug naar “Racen - Algemeen”