Ik heb voor het camber de ringen van de bouten vd veiligheidsgordels gebruikt... die zijn 6 mm dik en ietsjes uitvijlen en ze passen (lowbudget

)
Geen idee maar het camber is gokje 3 graden negatief.
Stabi = 32 mm idd!
Koni's voor halve slag open, achter halve slag dicht.
Voor nylon bussen in de stabi. achter niks nylon.. moet nog gebeuren..
Bandenspanning rondom 2 bar
2 bar warm? klinkt goed gebruik ik ook bij de trampio's. En 3 deg camber = goed.
Nylon als draaipunt? Geeft speling, niet fijn, heb gewoon originele rubbers alleen dubbel uitgevoerd en natuurlijk uniballs.
Bij de 32 mm stabi kan je hem aan de bovenzijde laten aanliggen tegen de carroserie. Goed invetten, stijvere verbinding is niet mogelijk!
Koni's kan ik niets over vertellen vond het op de straat 75 al bagger, ben nu eenmaal bilstein fan.
Maar neus veel tever naar beneden is niet goed, verschil tussen voor en achter max 1 cm hoger aan de achterzijde. Heb zelfs ge-experimenteerd met achter lager, gaf alleen achter teveel grip met de gecamberde achteras.
Hoe zit het met de achterstabi? Bij mij zijn inmiddels de rubbers behoorlijk weg en dat geeft ook veel meer onderstuur, rij eens met de achterstabi losgekoppeld ter controle.
@Lenz, 32 stabi, dat kan er maar van een iemand zijn
