De levering van MQ is binnen ; evt. kan er wat mee naar Zolder 6-12 .
Brembo-MQ schijven 305x28mm met Alu-bell mogen ook apart weg voor € 450 .
En de 2e om te kiezen is Hagen111 en de 3e Pietro Originale !Al 1 stoel gereserveerd voor Michel75 !
Als de klant ze daadwerkelijk vrij geeft .
Morgen weet ik of ze vrijgegeven worden .En de 2e om te kiezen is Hagen111 en de 3e Pietro Originale !Al 1 stoel gereserveerd voor Michel75 !
Dat gaat weer razendsnelen ik ben nog niet eens zeker van de prijs noch of de klant z'n intentie aanhoudt .
Helaas : de nieuwe stoelen met oren passen niet in de 156 en hij gaat ze dus behouden om z'n oude Bmw-racer te verkopen, de gordels gaat hij overzetten . Veel animo voor niks uiteindelijkMorgen weet ik of ze vrijgegeven worden .En de 2e om te kiezen is Hagen111 en de 3e Pietro Originale !Al 1 stoel gereserveerd voor Michel75 !
Dat gaat weer razendsnelen ik ben nog niet eens zeker van de prijs noch of de klant z'n intentie aanhoudt .
Wil jij dan de hoogte van de gordel ogen in rugleuning weer eens voor mij opmetenAmici,
-Sabelt Taurus Kuipstoel M (zwart met Assetto Corse borduring) : € 255,49
Ik heb zelf een proefbestelling geplaatst om te zien wat er nog bijkomt voor transport evt. dat laat ik nog weten zodra 't geleverd is .
n
dat was ik al van plan hèhèWil jij dan de hoogte van de gordel ogen in rugleuning weer eens voor mij opmetenAmici,
-Sabelt Taurus Kuipstoel M (zwart met Assetto Corse borduring) : € 255,49
Ik heb zelf een proefbestelling geplaatst om te zien wat er nog bijkomt voor transport evt. dat laat ik nog weten zodra 't geleverd is .
n