Nee toen het goed ging reed ik natuurlijk! Maar 't is wel mooi dat wanneer zo iemand in je auto heeft gereden je een goed richtpunt hebt haah, iedere keer als ik dichterbij kom gaat het beter en Sneller hoef ik t ding dus niet te maken want ik rijd dus nog lang niet op de limiet.Hè slingert, ben blij dat je dat even meldt, ik dacht toen al: wat gaatie ineens goed, niks ten nadele van jou maar zo gaat dat nu eenmaal, ook wel beter om dat besef te hebben, dat je weet waar je mee bezig bent
Volgens mij ben jij een leesbrilletje nodig. Er staat nergens dat ik denk dat ik even snel of sneller ben dan een prof coureur (wat je daar dan ook maar onder verstaat). Ik zeg alleen dat ik graag een prof rijder een 2.06 (jij verkondigd dat namelijk) in mijn auto wil zien rijden, dat is toch echt wat anders. De hele autosport wereld is omgeven met alleen maar poeha, bewijs het eerst maar eens, dan praten we wel weer verder. Ik ben ervan overtuigd dat ze sneller zijn maar Prof coureurs zijn geen tovenaars en ze schijten net zo bruin als jou en mijDat blijkt!
Als je zo overtuigd bent is het dan niet verstandiger om gesponsord wtcc zitje of zo te regelen? Als ik wist dat ik net zo snel ben als de profs in deze tak van sport zou ik dat liever doen dan si prutsrace-jes rijden.
Hoogmoed komt voor de val!Eerst zien, dan geloven is het bij mij. Ik heb al zoveel van die gebakken lucht verhalen gehoord... Als puntje bij paaltje komt gaan ze die uitdaging nooit aan, bang voor imagoschade als het niet lukt Hebben we al zo vaak geprobeerd, mij maak je niks meer wijs.
Ik kan dan misschien niet lezen, maar sleutelen kan ik wel!Zo, van het ene spookverhaal naar het andere Vanmiddag met mijn 75 op de vermogensbank geweest, daar werd ik niet veel vrolijker van. Er blijkt 123,7 PK in te zitten bij 5900 toeren en max. koppel van 149 Nm bij 5300 toeren Dit is dus krukasvermogen, er is al 25,1 PK vermogensverlies in de aandrijving af. Aan de wielen heb ik 98,6 PK Ik wist dat er iets miste maar zoveel had ik niet verwacht. Zaterdag maar eens blokje checken.