heel vroeg in ieder geval...inschrijven begint om 7.00u geloof ik..Weet iemand hoe laat je daar op de 29ste dan moet zijn?
heel vroeg in ieder geval...inschrijven begint om 7.00u geloof ik..Weet iemand hoe laat je daar op de 29ste dan moet zijn?
Geef eens een gil tegen die tijd Theo, kunnen we misschien carpoolen. Samen rijden zit n.l. nog steeds zwaar te denken om mn licentie te halen.Licentierijden is volgens mij weer pas vanaf oktoberSchiet dan eens op Theo. Kun je ook komen gasgeven!
He Jon, klinkt goed!29 juni gaat de rood-wit-blauwe Auto-GT Alfetta GTV met zwarte carbon motorkap naar Spa voor zijn tweede circuitrit.
De auto is net klaar en was op zandvoort voor het eerst op de baan. Nog wel wat kleine problemen maar over het algemeen tevreden.
Die carbon motorkap wappert alle kanten op als ie warm is en de wind eronder komt, beetje verstevigen dus want dat ziet er niet uit op de foto's.
Dit seizoen nog geen squadra voor mij. Hopelijk komende winter licentie halen en dan wie weet volgend jaar.
Dit jaar veel vrij rijden wanneer mogelijk. Kilometers maken en ervaring opdoen met de auto en de diverse circuits.
Ik was onder de indruk van de groene Autobianchi, wat gaat dat ding hard de hoek om.
Op naar Spa Franchorchamps.