Ik vind hier veel dezelfde symphatien terug :
Ook ik ben pro-Ferrari (uiteraard als Alfist), contra Mercedes(vooral Haug moet ik niet), pro Massa, Raikkönen laat me koud, Hamilton laat me niet onberoerd .
Zondag vond ik superleuk en vielen een paar mensen uit hun rol, Raikkönen was niet zo berekend en nam alle mogelijke risico's, Massa maakte geen enkel foutje en was uitermate voorzichtig : op't einde zou ik verwacht hebben dat hij eenmaal terug in't zog van de leiders er vol voor gegaan zou zijn met 't risico er zelf af te gaan (dan was hij gelyncht denk ik

) .
Tot nu toe ken ik 2 Hamiltons : de Hamilton die op kop staat en beoordelingsfouten maakt (zie Montreal) en de Hamilton die achtervolgt en nagenoeg iedereen overklast . Ik vond het toch zalig dat Hamilton er voor ging ipv z'n 2e plaats te conserveren . Slim was't echter niet ; Had Hamilton gewacht tot in't uitkomen van de Raidillon had geen haan er om gekraaid .
Als wij in Endurance Cup in de Raidillon wijd gaan over de uitloopstrook naast de kerbs zijn we onze tijd in Qualifying kwijt of krijgen we 'n stop'n go in de race (Hamilton in de laatste ronde) idem voor Raikkönen die in de dubbele Linkse wijd ging, Hamilton en Raikkönen gingen elk ook nog eens wijd in Blanchimont zonder dat daar wat van vermeld werd... Ze wonnen er geen positie door, maar wel tijd doordat ze te hard gingen .
Daar hebben ze niks van gezegd
Ik heb't altijd voor de aanvallers gehad : geef mij maar 10 Villeneuve's liever dan 20 Prosts .
Gisteren was't in Milaan 30° volgens m'n krant ; als dat van't Weekend ook zo is zal Ferrari in Monza meer kansen hebben .
La vita è Alfa Romeo, senz'Alfa muoio...
anché Abarth mi piace nelle vetture attuali é d'epoca .
Abarth"509"&"512"Trofeo AssettoCorse. La famigliale è un ... Abarth SS daily, Tonale PheV per la famiglia. Gtv6 per le uscite .