Aha jouw auto is dus van piepschuim.........ahhh nee, geen gewichten. Moet je eigenlijk ook een basisgewicht hebben, en gaan wegen en al die ellende.. en de probeersels met grijs geschilderd piepschuim en zo...
Aha jouw auto is dus van piepschuim.........ahhh nee, geen gewichten. Moet je eigenlijk ook een basisgewicht hebben, en gaan wegen en al die ellende.. en de probeersels met grijs geschilderd piepschuim en zo...
die snap ik niet helemaal, wij zijn toch de SI ??? Dus als het goed is voor ons is het per definitie goed voor de SI. En sponsors zal ieder op zijn eigen manier moeten vinden denk ik. Of RTL888 moet het iedere keer uit willen zenden.Laten we ook eens bedenken wat het beste is voor de klasse, voor nwe aanwas en voor uiteraard het publiek en werven van sponsors.
We kunnen een heleboel dingen doen die goed zijn voor ons... maar zijn deze ook goed voor SI?
Die betalen niet hoor...Of RTL888 moet het iedere keer uit willen zenden.
dat houd je altijd in de racewereld hoor! enne... er staat meen ik een BQ gepland, met als opmerking daarbij gemaakt dat er ook over d eplannen voor 2009 gesproken gaat worden. En er is een ideeenbus in het leven geroepen waar een ieder zijn eigen idee kan ventileren. En ja dat loopt nogal uiteen... Dat kan en mag, graag zelfs, hoe meer ideeen hoe beter, dan leeft de klasse in ieder geval wel! Dus wil je van gedachten wisselen, plan een bezoek aan de BBQ in januari in in je agenda!Als ik het zo lees is dat er allemaal niet of iig heeft iedereen daar een andere mening over.
maakt niet uit, de mensen die rijden en degenen die overwegen om mee te doen kennen de doelstelling waarmee dit verhaal aangezwengeld is gelukkig wel. (is in grote lijnen overigens dezelfde als waarmee destijds de Trofeo ontstaan is, hoe zou dat nu komen??) Daarnaast is racen natuurlijk zo ongeveer 1 van de meest egoistische sporten/hobby`s die bestaat...Dus dat het lastig is alle neuzen dezelfde kant op te krijgen is begrijpelijk.dit is afhankelijk van de doelstelling... maar ook die kan ik niet echt ontwaren.