.... a.s. papie.................

Grtz,fRank
.... a.s. papie.................
Ik zal er nog een paar antwoorden op geven, en dan gaan we driften.Zolder en Zandvoort zijn trouwens echte circuits, niet een overtollig stuk asfalt, zal ook wel in de prijs schelen.
Hoe het met die Duitse wetten zit weet ik niet maar deelname is meestal toch voor eigen risico?
Doe jezelf een plezier en vraag eens op wat een volle dag (09.00 tot 17.00 uur) circuit Zandvoort afhuren kost, ik weet het en voorspel je: jij gaat schrikken!
Check Circuit Zolder gelijk ook even, zelfde verhaal. Ik wilde juist aangeven dat het zo duur is om een echt circuit af te huren in vergelijking met een stuk van een vliegveld dat eigenlijk geen andere bestemming heeft en dat het daarom geen echt eerlijke vergelijking was...
"overtollige stukken asfalt"We hebben het hier over een gedeelte van de landingsbaan en voormalige rangeerwegen voor straaljagers = superstrak, glad en knalhard = PERFECT! maar geen officieel circuit en geen vaste bestemming waar het voor gebruikt wordt oid, vandaar het overtollig
... ik zeg niks over de kwaliteit van de baan.
![]()
De organisatie is in handen van Raymond Blankenaauw en Yelmer Buurman. Laatstgenoemde is de zoon van......... (tromgeroffel).........de eigenaar van het vliegveld.
Die gaat dus niet voor lul staan qua verzorging van zo´n dag, dat zul je begrijpen.klinkt wel plausibel ja...![]()
Dat brengt mij direct naar de tweede regel die ik van jou gequoot heb, deelname is inderdaad voor eigen risico, daar teken je vooraf immers voor. (zoals op elk circuit in Europa)
De medewerkers die naast de baan en op de paddock werken dienen echter wel verzekerd te zijn. Je zult begrijpen dat ook die zaken uitstekend geregeld zijn.
Die Kadett van jou is toch wel achterwielaangedreven?Mijn Kadett gaat nog niet mee, maar een vriend van mij wil met zijn Kadett gaan en dan samen sturen. En ja het is een achterwielaandrijver... 900 kg c-kadett met 100% sper en iets van 280 pk op de achterwielen.We zitten nu nog op een koppelingsset te wachten, verder is de auto rijklaar.
Genoeg gelult, we gaan driften!amen...
Patrick.