De Raceklare SB's gaan toch voor een stuk minder weg de laatste tijd.@ Dré: amen.
En de algemene opinie is volgens mij bij een groot deel van de mensen als volgt:
Voor € 15.000,- is er wel meer te koop dan een Alfa waar je aan blijft sleutelen.
De Raceklare SB's gaan toch voor een stuk minder weg de laatste tijd.@ Dré: amen.
En de algemene opinie is volgens mij bij een groot deel van de mensen als volgt:
Voor € 15.000,- is er wel meer te koop dan een Alfa waar je aan blijft sleutelen.
+1, Duidelijk de spijker op de kop@ Dré: amen.
Precies, want: zie mijn vorige post...De Raceklare SB's gaan toch voor een stuk minder weg de laatste tijd.@ Dré: amen.
Hier zien we een bekend, belangrijk syndroom:Ik heb de leeftijd nog niet om te gaan racen (lees het budget)
3 studerende kinderen vreten nog te veel
Dus ik bouw gewoon lekker nog ff lekker een paar jaar door en dan zien we weer verder![]()
eerst dus maar de 1.7 klaar maken met andere stokken enz lekker lowbudget , maar ooit wordt ie snel![]()
grt rogeralfa
ja maar dan moet je toch ook weer voor een paar duizend sleutelen om hem naar je wens te krijgen.De Raceklare SB's gaan toch voor een stuk minder weg de laatste tijd.@ Dré: amen.
Alfa verkocht dan?Maar het grote plan voor komend seizoen is, om daar verandering in te brengen en vooral te rijden....
Haha, nee, die is niet te verkopen, haha.Alfa verkocht dan?Maar het grote plan voor komend seizoen is, om daar verandering in te brengen en vooral te rijden....