Plaatje van?De auto is gebouwd door Serge van Alfa Centro Corse / SKW Tuning
Hij levert o.a. ook de polyester delen voor Alfa 75 en 33
Plaatje van?De auto is gebouwd door Serge van Alfa Centro Corse / SKW Tuning
Ik heb nog een set stickers (zijkant"alfa romeo") in het zwart!Dat is ook wel stoer idd, alleen een beetje kostbaar denk ik?Dit als cup stickering. Iedereen een andere kleur. Gaaf.
Gelukkig wordt mijn 75 deze winter ook wit, dat is stap 1
@larini: Gaat deze 75 ooit nog rijden
Deze dus:Plaatje van?De auto is gebouwd door Serge van Alfa Centro Corse / SKW Tuning
Denk dat ik me niet ga bedenken... anders sta je zondag in de 1 uurs race zonder benzineMmmmh, dat valt inderdaad tegen. Vier stuks is wel heel weinig, hopelijk bedenkt Rogier zich nog.
Misschien moeten we flink reclame maken voor volgend seizoen. Het feit dat je met een standaard 75 TS Cup 2:10 kan rijden, moet toch een hoop oude en nieuwe rijders aanspreken?
Als dat je enige argument is, regel ik wel iemand die een jerrycan wil beethoudenDenk dat ik me niet ga bedenken... anders sta je zondag in de 1 uurs race zonder benzineiemand moet de service verzorgen...
Ik probeer SS te gebruiken voor nog wat extra training en hoop dan op 17 oktober nogmaals aan de start te staan.
Ga je zelf nog niet rijden wijnand?Rogier, ik wil je ook helpen,
volgens mij zijn er mensen genoeg.
Trouwens, DJ heeft vorig jaar het hele uur gereden zonder te stoppen en te tanken
ik doe idd al mee..voor de fun iddMeedoen kan toch gewoon?
Alleen tellen je punten dan niet voor de cup, maar als je 1x meerijdt gaat het toch zeker alleen maar om de fun?
(net als altijd overigens, je hebt er alleen plezier en eer van, verder gaat het toch nergens om?)
Of doe je zoiezo al mee?