Hij remt idd heel vroeg, remt ook te lang, en gaat ook erg vroeg zowel van gas af als erop. Maar heeft dankzij heel veel pk nog wel redelijke kansen voor zichzelf. Ik denk alleen dat wanneer je bv Marc zelf achter het stuur van dat ding set de hele raceuitslag er anders uit had gezien, en de rijder nu misschien. Wel tot de conclusie zou komen dat hij nog heel veel te leren hee ( wat ie beter ook in een andere auto kan doen denk ik dan, in een auto met weinig pk leer je het meest vind ik...)
Hoe meer perenkist, hoe minder fouten je kan maken om nog vooruit te komen, helemaal mee eens. Met een snelle auto lijkt het al snel heel wat en wordt je minder voor je fouten gestraft. Hetzelfde geldt voor droog of regen rijden. Als je met regen niet netjes je lijnen doet en je gas goed doseert, wordt je gelijk afgestrafd, zelfs als je niet volle bak gaat. Op droog kan je veel meer klooien zonder dat je in de gaten hebt dat je niet optimaal aan het rijden bent (als beginneling dus).
Als je in de bochten na het rechte stuk kijkt, zie je Marc niet heel veel rapper de bocht doorgaan, tenzij hij er veel rapper in is gegaan dan die BMW. Die wegligging van die BMW zal zo slecht nog niet zijn denk ik?
vV: bedoel je dat ie pas laat het gas op gaat en er vroeg van af gaat?
Ik ga em nog een keertje kijken, hardstikke leerzaam filmpje.