Leuk initiatief, Walter ! En leuk dat je weer meerijdt ! Vind Juul's en dikke Berten toch wel dé racekarrekes van Alfa Romeo.
We hadden "vroegáh" bij het Squadra Bianca ook wel zoiets dergelijks, vind het wel wat hebben. Maar inderdaad, om voldoende schaapjes binnen het hek te krijgen.. Misschien zo simpel mogelijk houden door een beetje kekke, fatsoenlijke jas met uitritsbare mouwen ? Zonder uiteraard over andermans knip te willen beslissen/oordelen: voor iets wat een beetje kwaliteit heeft en uitstraalt, duidelijk "Ik ben een Alfa-scheurneus" zegt/uitstraalt (SI logo oid) en multi=purpose is (afritsbare mouwen) heb ik best iets van 150 euro over. Kan me ook vinden in de opmerking "niet als wandelende reclamezuil rondlopen". Het bij elkaar vegen van sponsor-poen lijkt me anno 2013 sowieso al een uitdaging.. Ik wil daar overigens best eens over nadenken/discussiëren, maar mijn bedrijfs-schouders zijn niet van "Schwarzenegger" formaat, om het zo te zeggen.
Ik weet eigenlijk nog niet eens hoeveel zelfstandige ondernemers (groot of minder groot) er in SI rondrijden, stel dat er dat een X-aantal zijn en we gooien met zijn allen een "redelijk" (yep, weet ik, subjectief begrip) bedragje op een hoop om "iets leuks" te kunnen aanbieden, voorzien van beschaafde verwijzingen naar die bedrijven: enige bedrijfs-ijdelheid is me zeker niet vreemd, ook al is het een bescheiden plekje op een jas. Wellicht heeft iemand een "lijntje" met een kleding-bedrukker/borduurder oid ?
Ben daarnaast trouwens wel benieuwd hoeveel rijders we dit seizoen kunnen begroeten, het is/wordt er economisch, als ik alle gesprekken van de afgelopen weken eens even kort door mijn bol laat gaan, bijna met de week ehh "wat minder", ook ik heb zeer stevig geschrapt in mijn "modificato" lijstje voor 2013 (was namelijk van plan om als eerste Juul op Zandvoort onder de 2 minuten te gaan duiken..
) maar rijden zál ik !!!!