za aug 03, 2013 23:02
Er is ATIJD wel een reden om niét te (gaan) rijden. Maar er is ook altijd een reden om wél te (gaan) rijden. Omdat het bezitten van een Alfa Romeo racert het klinkende bewijs is dat je ermee WILT rijden. Omdat je met je Alfa tegen/met Alfa's wilt rijden. Omdat je sneller met dat ding rond wilt dan de vorige keer, ook al weet je wellicht van te voren dat dat deze keer niet kan. En omdat je NU leeft ! Straks blijkt volgend jaar de olie ineens tóch op, (een elektrieke motor in een Juul zie ik niet zitten...) of gaat "Brussel" een idioot regeltje verzinnen (don't blame them, ze kunnen nu eenmaal niets anders...) en is het uit met de pret. Of ga je een "luxus-eurisolidari-heffing betalen van 20 euro per race-kilometer om de Euro-kermis draaiende te houden (don't blame Den Haag, ook daar zitten alleen volidioten die het niet snappen/weten/willen snappen en/of weten).
Wij "Alfa-mannetjes" willen toch allemaal hoger op de puntenladder ? DAN MOET JE WEL RIJDEN HOOR !!!!
In het mooie, roemruchte Squadra Bianca- tijdperk wat ik mocht meemaken van 1998 tot en met 2001 hadden we een eigen tent, bierpomp en BBQ. Die zo tegen 02.00 weer werd aangezet/opgestookt. (If you wanna run cool, you gotta run on heavy heavy fuel !! <Mark Knopfler> ) Daar kon je de meest boeiende en/of triviale discussies meemaken, zoals:
"Racen is beter dan sex "
" Dan heb jij nog nooit goede sex gehad"
" Door dat te beweren weet IK dat JIJ nog nooit een goed opgezette auto hebt gereden"
OFTEWEL: KIP OF HET EI ?? Wie was er eerder ? Maakt een leuke Challenge een groot rijdersveld, of maken vele rijders een leuke Challenge ??
Afbreken/opschorten die vakantie's, (wees creatief heren !! Jullie weten best hoe dat met je LovelyLady weer recht te breien !!) uitdeuken/richten/rijklaar maken die karren, ff een nog fatsoenlijk setje remblokken en banden op de racert snukken en RIJDEN OP HET SRW, potverpillepap !!! De week daarna kun je je uiteraard weer op het Spettacolo uitleven.
Nou, kom op !! Laten we weer eens ouderwets de race-show stelen met een veld van 30 Alfa's !!!!!!
Cordiali Saluti, Emile