Beging het te snappen met die wagen ... maar kan nog een tandje sneller denk ik. Probleem is dat ie te breed staat en te brede banden heeft! Maar het staat zo fraai!!! 1ste race was ik zo “pissed off” op de wedstrijdleiding die me achteraan plaatste en vanuit de pits liet starten (op het laatste moment voor de pre-grid er tussen uit gehaald en moest me bij te toren melden en daar zeiden ze dat het op een misverstand beruste ....) en wist me aardig door het veld te werken. We hadden allerlei gedoe met de Marshalls die van alles riepen maar geen benul hadden waar ze mee bezig waren, ergernis
Laatste wedstrijd waren die 3 Duitse GTAm replica's met team orders bezig, vond ik zo flauw, hadden ook communicatie onderling (mag niet bij de NK-GTTC) en wilde ze de team eigenaar (Gele GTAm) voor mij houden, ja niet dus .... Gasten waren "not amused" en liepen na de wedstrijd zonder wat te zeggen weg. Was trouwens nog wat want in de laatste 2~3 ronden stond m'n versnellingspook ineens een stuk verder naar rechts en kon even de versnellingen niet gemakkelijk vinden. Blijkt een kwaaltje te zijn van de pook constructie en je kunt, hoorde ik achteraf, dan de pook weer terug trekken vanuit z’n neutraal stand .... iets met een boutje wat verbuigt ofzo ... Is wel leuk allemaal maar de bak klots er best wat olie uit wat dan op m’n broekspijp komt en olie wat op de uitlaat komt rook ontwikkeld wat in de cabine komt, niet echt lekker!
147 Cup 3.2V6, Bertone GT Veloce Gr. II