Jammer van spa.
De 24 uren zijn toch niet DE 24 UREN he. Ofwel?
Jef, Franky & ik en hopelijk ook Jan een keer : als we't financieel rond krijgen en 't naast Franky's rallyprogramma past .HEb het al gevonden. 2uurs race:) slecht gelezen van mezelf.
Gaan de zelfde rijders rijden als dees jaar?
Mooi!. Franky terug in rally. Ga ik ook eens op de voet volgen. Lijkt me best interresantJef, Franky & ik en hopelijk ook Jan een keer : als we't financieel rond krijgen en 't naast Franky's rallyprogramma past .HEb het al gevonden. 2uurs race:) slecht gelezen van mezelf.
Gaan de zelfde rijders rijden als dees jaar?
Ik had'm gespot ...Beeldverslag van Peter Baert : http://link.brightcove.com/services/lin ... 1312351322
Na ca. 8min15sec kom ik zelf in beeld als ik klaarsta in de tankzone om Franky te tanken... (ge moet 'n brandwerende uitrusting hebben daar...) . Na 9min5sec en 9min20sec zie je de auto even in beeld . Bij het begin van de reportage zie je de Bmw Z4 van G&A in de box binnenkomen in de naburige box en zie je een paar van onze teamleden strategisch in beeld komen .
Je kan zien hoe de 156 eruit ziet op Franky's eetfestijn zaterdag 24-11 in de parochiezaal van Geel-Zammel : Stoofvlees, Spaghetti of vidé(koniginnehapje ) aan zeer democratische prijzen voor het goede doel (Franky's budget 2008) .