SPIDERVELOCE1750

RE: SI op het SS definitief. Tijden en inschrijving bekend

ma aug 27, 2007 22:35

Ik heb nog weinig woorden over momenteel wegens een beetje erg uitgeput en ook omdat er al zoveel moois gezegd en geplaatst is hier . :wink:

Maar ook voor ons was het fantastisch om jullie van zo dichtbij te kunnen " ruiken " .

Ik geef eerlijk toe dat ik soms mijn toestel op mijn rug heb gehangen om even van jullie stuurkunsten te genieten . :oops:

We hebben massa's foto's van jullie en die van zaterdag staan al on line :

KLik en klak

Volgende keer komen we ook eens gezellig kletsen ipv gewoon eens de duimen en de zwaaiende handjes bij het inrijden van de pit uit te wisselen .

Zondag ( het grootste deel ) is voor later .
Laatst gewijzigd door SPIDERVELOCE1750 op ma aug 27, 2007 22:41, 1 keer totaal gewijzigd.

junior 69
Junior Member
Junior Member

ma aug 27, 2007 22:39

@Mannen van het SI: Erg genoten van jullie optreden, zag er allemaal goed uit! En wat mij betreft voor herhaling vatbaar.

Verder nog leuk gesproken met de onfortuinlijke Michel75 en met Pedro en broer over de ditjes en datjes van de 75 turbo. Helemaal top! :D

Geert Ploeger
Advanced Member
Advanced Member
Contacteer: Website

ma aug 27, 2007 22:41

Dré, superleuk verslag!
Wist dat ik in een van de eerste rondes wat enthousiast over de curbs en het kunstgras ramde vlak voor het rechte stuk.
Hoorde volgens mij het carter ook de stalen plaat daar raken.. :? :D
Achja..moet natuurlijk ook een beetje spektakel verzorgen voor die paar mensen die de moeite hadden genomen de tribunes daar te beklimmen :wink:
Hopelijk werkt je (en ons) enthousiasme om meer mensen zover te krijgen zich volgend jaar bij ons aan te sluiten.
Want de SI is veel te leuk en MOET blijven bestaan! :driving:

Geert Ploeger
Advanced Member
Advanced Member

Re: RE: SI op het SS definitief. Tijden en inschrijving beke

ma aug 27, 2007 22:45

Andretti, en de rest van de mensen die allemaal gereden hebben: Top gereden, spektakel! :D
( nu mn auto afmaken, k wil ook rijden :o )
Volgens mij werkt het al, Dré.. :wink:
GiuliaLee: mooie klus voor de winter en dan volgend seizoen meedoen! 8)

Michel vd Grinten
Guru
Guru

ma aug 27, 2007 23:05

Ik heb nog weinig woorden over momenteel wegens een beetje erg uitgeput en ook omdat er al zoveel moois gezegd en geplaatst is hier . :wink:

Maar ook voor ons was het fantastisch om jullie van zo dichtbij te kunnen " ruiken " .

Ik geef eerlijk toe dat ik soms mijn toestel op mijn rug heb gehangen om even van jullie stuurkunsten te genieten . :oops:

We hebben massa's foto's van jullie en die van zaterdag staan al on line :

KLik en klak

Volgende keer komen we ook eens gezellig kletsen ipv gewoon eens de duimen en de zwaaiende handjes bij het inrijden van de pit uit te wisselen .

Zondag ( het grootste deel ) is voor later .
Coole shots, erg leuk!

Andretti Molletti

ma aug 27, 2007 23:06

Als ik het enthousiasme zo hoor moeten we volgend jaar een sponsordag organiseren :mrgreen:

Mag iedereen een paar rondjes meerijden!!

Zonder gekheid:
Ik zal eens denken over een voorstel voor het SS2008 vwb het meerijden van leden op snelheid,
zeker weten dat de SI rijders dat graag voor het publiek en de leden doen!!
Wat mij betreft blijft die afstand tot het publiek 0,0 en houden we de klasse op zijn engels!
Racing on sunday, work on monday, with the same car... 8)

SPIDERVELOCE1750

ma aug 27, 2007 23:22

Als ik het enthousiasme zo hoor moeten we volgend jaar een sponsordag organiseren :mrgreen:

Mag iedereen een paar rondjes meerijden!!

Zonder gekheid:
Ik zal eens denken over een voorstel voor het SS2008 vwb het meerijden van leden op snelheid,
zeker weten dat de SI rijders dat graag voor het publiek en de leden doen!!
Wat mij betreft blijft die afstand tot het publiek 0,0 en houden we de klasse op zijn engels!
Racing on sunday, work on monday, with the same car... 8)
Ik kan daar maar 1 ding op zeggen :

Afbeelding

:lol:

Maw : Jullie zijn inderdaad op een Engelse manier bezig en het is voor Belgen wel heel erg lekker om niet het water te moeten oversteken voor een zelfde sfeer . :wink:

Pedro Cannucce

di aug 28, 2007 09:54

Complimenten aan de (bijna) standaard TS rijders, mooie tijden!!! En erg sportief gereden allemaal. Pedro
pssst ik heb geen Ts in mijn 33 :wink:
Ha ha ha. Ja je hebt gelijk, Rem, sorry. Met zo'n rare voorwielaandrijver en slechts 1.7l is het HELEMAAL knap om dat rondje met zo'n vaart te rijden!!!!

En de Nordjes natuurlijk. Die hebben ook een nieuw persoonlijk record gereden. Complimenten allemaal!!!

En Michel natuurlijk, met de GTV. Zo snel al weer meedoen. Ook complimenten aan Dré voor de snelle plaatwerk acties aldaar natuurlijk :wink:

(pff, heb ik nu niemand vergeten :oops: ?)

Geert Ploeger
Advanced Member
Advanced Member

di aug 28, 2007 10:15

zeker weten dat de SI rijders dat graag voor het publiek en de leden doen!!)
Ik denk dat zo iets heel goed kan werken om mensen te enthousiasmeren en het hen helpt over de streep te trekken.
Zelfde principe als een sponsordag. Maar dan voor mensen die meer over de SI willen weten en nog twijfelen om zelf te gaan rijden.

Bij deze nog wat bewegende beelden van de SI rijders:
Start SI 20 minuten race
De eerste bochten
Ronde 1

:driving:

_Pieter_
Guru
Guru

di aug 28, 2007 11:04

zeker weten dat de SI rijders dat graag voor het publiek en de leden doen!!)
Ik denk dat zo iets heel goed kan werken om mensen te enthousiasmeren en het hen helpt over de streep te trekken.
Zelfde principe als een sponsordag. Maar dan voor mensen die meer over de SI willen weten en nog twijfelen om zelf te gaan rijden.
Zo op het oog stonden op de SSAR paddock stonden een hoop (bijna) SI waardige auto's maar een beetje te staan.
Ik denk dat er nog veel verwarring is over de technische (veiligheids) eisen voor de DNRT. Als je het KNAF ASJ leest, dan wordt je ook helemaal gek.
Ook heerst het idee dat je eerst 2 jaar moet sleutelen en duizenden euro's moet uitgeven aan je auto voordat je mee kan rijden.

Dus wellicht is een "SI informatieavond" oid een goed idee, om te laten zien wat je allemaal wel, en wat je allemaal niet hoeft te regelen om mee te kunnen doen. Of, een simpele overzichtelijke checklist (ter aanvulling / verduidelijking op het DNRT reglement) wat je moet regelen. Die lijst ken ik nu wel zo'n beetje uit mijn hoofd :D

Roept u maar als er een bijdrage van mij wordt verlangd, ik draag graag mijn steentje bij aan ons spectakel.
Want SI maken we samen mogelijk.

Groeten, Pieter
SCARB # 4710

Geert Ploeger
Advanced Member
Advanced Member

di aug 28, 2007 11:19

Misschien is het ook een idee een soort pre-keuringsdag te doen ruim van tevoren.
Ergens in de winter, zodat je weet waar je aan toe bent en voldoende tijd hebt je auto in orde te hebben voordat het seizoen begint.

juultje
Guru
Guru

di aug 28, 2007 11:20

Klinkt allemaal goed, laten we hier 7 oktober eens over praten, ik heb wel een locatie waar we dit zouden kunnen doen :wink:

Andretti Molletti

di aug 28, 2007 11:22

Klinkt allemaal goed, laten we hier 7 oktober eens over praten, ik heb wel een locatie waar we dit zouden kunnen doen :wink:
Racen? :twisted:

Geert Ploeger
Advanced Member
Advanced Member

di aug 28, 2007 11:27

Goed plan!

Terug naar “Racen - Algemeen”