Ik zal eens denken over een voorstel voor het SS2008 vwb het meerijden van leden op snelheid,
zeker weten dat de SI rijders dat graag voor het publiek en de leden doen!!)
Ik denk dat zo iets heel goed kan werken om mensen te enthousiasmeren en het hen helpt over de streep te trekken.
Zelfde principe als een sponsordag. Maar dan voor mensen die meer over de SI willen weten en nog twijfelen om zelf te gaan rijden.
Zo op het oog stonden op de SSAR paddock stonden een hoop (bijna) SI waardige auto's maar een beetje te staan.
Ik denk dat er nog veel verwarring is over de technische (veiligheids) eisen voor de DNRT. Als je het KNAF ASJ leest, dan wordt je ook helemaal gek.
Ook heerst het idee dat je eerst 2 jaar moet sleutelen en duizenden euro's moet uitgeven aan je auto voordat je mee kan rijden.
Dus wellicht is een "SI informatieavond" oid een goed idee, om te laten zien wat je allemaal wel, en wat je allemaal niet hoeft te regelen om mee te kunnen doen. Of, een simpele overzichtelijke checklist (ter aanvulling / verduidelijking op het DNRT reglement) wat je moet regelen. Die lijst ken ik nu wel zo'n beetje uit mijn hoofd
Roept u maar als er een bijdrage van mij wordt verlangd, ik draag graag mijn steentje bij aan ons spectakel.
Want SI maken we samen mogelijk.
Groeten, Pieter