evo-racing

RE: SI, SRW wie rijden mee en wie blijft op circuit

ma aug 10, 2009 20:27

Hallo Racers,
Wat inlogproblemen op het forum en na mijn laatste race ook een beetje gebrek aan inspiratie. Maar wat er gebeurde vanuit de Fiat was het volgende:

Ik was gestart op redelijke R888 aan de voorkant maar achter was alles wat ik had de beroemde R8SS (R888 gepromoveerd tot Super Slick). Zodra de combinatie beetje bocht, iets meer water en een beetje snelheid aanwezig was dacht mijn auto dat hij achterwielaandrijving had en ik als bestuurder vol gas gaf. Ik stond daardoor al een aantal keren heftig dwars in de Gerlach, Slotemaker en Bos uit, maar kon het steeds opvangen.

De laatste twee ronden hield ik hem echt met veel moeite bij het uitkomen van het bos en verloor daarmee ook de nodige tijd. Ik voelde dan ook wat hijgen in mijn nek aan het einde van het rechte stuk maar redde het om als eerste de Tarzan uit te komen. Bij het naderen van de "S" bocht dach ik laat ik maar zo laat mogelijk remmen, dan heb ik wat ruimte en kan ik het in Bos uit rustiger aan doen.
Maar ja, ik blokkeerde toen natuurlijk net en zat al te balen met de gedachte een positie te verliezen. Gelukkig kreeg ik hem weer aardig goed terug en voor het asfalt op was had ik voldoende snelheid afgeschud om op het laatste randje asfalt nog net in te kunnen sturen. Ik keek nog naar rechts maar zag alleen een dikke mist, was dus ook compleet verrast door de klap die volgde en de delen die door de lucht vlogen.
Finish in de grindbak maar naar ik hoorde later nog wel als 4de terwijl ik tweede lag op moment van... (klopt dit :?: )

Al met al een behoorlijke klap, neus verbogen, chassisbalken krom en de motor en Turbo toch platgedrukt. Al het werk van het afgelopen half jaar voor niets en het seizoen voorbij.
Ondertussen een donor Coupe aangekocht en zodra ik wat tijd weet te vinden moet ik er aan beginnen. Doelstelling: volgend seizoen er weer staan want anders zouden toeschouwers maar zo gaan denken dat het de Squadra Alfa is in plaats van de Squadra Italia.

evo-racing

RE: SI, SRW wie rijden mee en wie blijft op circuit

ma aug 10, 2009 20:49

Ohh, ik vergeet nog iets belangrijks.

Een ieder bedankt voor jullie steun maar boven al Jan Slinger. Jan super bedankt dat je aanbood om je trailer mee te geven, :D zonder had ik de auto niet makkelijk mee gekregen. Door jullie zure gezichten :( viel de mijne nog wel weer een beetje mee :cry: :wink:

Terug naar “Racen - Algemeen”