Ik denk dat iedereen die mooie tent van julie met die prachtige 155's heeft zien staan... daar kon je niet omheen he!!
Maar komen jullie indien de licentie is gehaald SI rijden, of DNRT:een wat hogere klasse(toer/sport) of wordt het ARC?
Ik denk dat iedereen die mooie tent van julie met die prachtige 155's heeft zien staan... daar kon je niet omheen he!!
Maar komen jullie indien de licentie is gehaald SI rijden, of DNRT:een wat hogere klasse(toer/sport) of wordt het ARC?
Koel Dennis! Toen ik eind 2007 je 75 zag staan, geheel ontmanteld en het dak eraf dacht ik nog; wat moet dit worden? Je hebt er een mooi masjien van gebouwd en ik kon zien dat je naarmate de tijd vorderde meer vertrouwen kreeg in de auto. Je vader stond te stralen van trots in de pitstraat!Iedereen die er bij was dit weekend; Enorm bedankt, ik vond het geweldig!
Gaaf dat de Alfa 155 van Mellis heeft meegereden. Is in betrekkelijk korte tijd toch een fraaie auto neergezet. Complimenten. Felicitaties aan Mellis voor zijn maiden race. In 2009 even tussendoor "Lo Spino" op de racekalender, V6 eruit, 2.0 16V :-) erin en knallen
Je moet die zware stickers van je deur halenKan niet wachten!
Maar eerst een testdag inlassen om m'n oude niveau weer terug te vinden..grrrrrr