De basis is een straat 75 met weinig kilometers.
Alleen het kontje is roestig, dat wordt gelijk aangepakt.
Wel tegen eventuele vlammen van achteruit....Ben erg benieuwd naar het eindgewicht van deze proto.....
Die ingelaste staalplaten helpen niet
En wat doen we nu zelf?Michel, ik waardeer je enthousiasme maar dit valt echt onder de categorie 'praten over racen'... En daar vullen we geen startvelden mee.Hij geeft ook een groter frontaal oppervlak, dus of de luchtweerstand dan uiteindelijk echt lager is, valt nog te bezien dmv een berekening.Is dit een vraag![]()
![]()
Evo Kit geeft voordeel in lagere CW waarde, is niet eerlijk dan he?
Hoeveel groter dat is, is misschien wel ergens te vinden.
vul je pas echt startveldenWel tegen eventuele vlammen van achteruit....
Je bekijkt de reglementen, citeert zelf wat er wel en niet mag en komt dan met de vraag of een Evo-kit ook mag... Tja, dan houdt het voor mij even op. Je snapt zelf ook heus wel wat ik bedoel. Dus zo lichtgeraakt doen is wat misplaatst...En wat doen we nu zelf?Je leest het reglement, ziet wat de plannen zijn en komt dan met de vraag of een Evo-kitje mag. Ja sorry hoor, dan heb ik het even gehad met het wijsneuzen.Hij geeft ook een groter frontaal oppervlak, dus of de luchtweerstand dan uiteindelijk echt lager is, valt nog te bezien dmv een berekening.
Hoeveel groter dat is, is misschien wel ergens te vinden.
Je weet zelf het antwoord ook wel. Dus nu niet zo lichtgeraakt zijn.![]()
Michel, ik waardeer je enthousiasme maar dit valt echt onder de categorie 'praten over racen'... En daar vullen we geen startvelden mee.
Wat is het verschil??
Wat een bull shit... zoek het lekker zelf onderling uit en open geen topic op een forum als je geen inbreng wilt.
De psychologisch oorlogsvoering begint alOké ik ben al stil.....![]()
Mijn voorspelling:
Ik denk dat 2:09 min. mogelijk is met een Cup TS.