Mag de carrosserie ook doorgelast worden?
groeten, Atte
dat is het DNRT regelement waar je op doelt neem ik aan.Binnen het SI reglement staat juist dat de originele tank wordt aanbevolen.
Slijptolletje erin en de wieltjes schuin zetten en weer vastlassen... sommige durven daar wel ruim 200 euro voor te vragenWat houdt zo'n gecamberde achteras in en wat kost zoiets om te maken? Ik hoop dat het low-budget idee wel behouden blijft?
das idd wel fijn, vandaar die prijs...Ah, ok! Vast tricky: lassen aan een as? Knap als je dat aan allebei de kanten in dezelfde hoek weet te krijgen?
Wel handig want je moet om m in de mallen te klemmen meestal de beide naven eerst verwijderen.als iemand nog zo'n proef triangel (of hoe heet dat ding) zoekt, die heb ik wel liggen kaal en zo te verbeunen
Verdachte snelheidsverschillen zijn natuurlijk het makkelijkst op te sporen, maar als je binnen de regels wat slimmer kunt zijn dan de rest, tsja dan zal ik dat niet op kunnen merken.Is afhankelijk van je mapping van je ecu natuurlijk... een auto gaat niet harder lopen van 3 puntjes octaan...Ron 95 mag natuurlijk ook wel, maar wie doet dat?
1050kg is niks mis mee... eerst maar eens wegen en dan roepen?
Om gezeik te voorkomen over wel of niet originele benzinedrukregelaars zou ik zeker de benzinedruk specificeren...
de eerste truuc is al aan mijn brein ontsproten: retourleiding knijpen zodat er meer benzine is... (de truuc met de bankschroef en de benzinedrukregelaar vertel ik lekker niet)
Mail me maar als je binnen de regels serieus snel wilt gaan