LOL2 April:
Vandaag weer terug naar af, in de regen (zonder auto mijnerzijds) en ziehier de ware amateurs staan.. Turbomarc en zijn broer.. in de regen... even gestopt, wat...
Man het is puur respect!!!LOL2 April:
Vandaag weer terug naar af, in de regen (zonder auto mijnerzijds) en ziehier de ware amateurs staan.. Turbomarc en zijn broer.. in de regen... even gestopt, wat...Oké, beetje late reactie van mij. Maar wat komen die complimentjes toch rottig je toetsenbord uitrollen, Dré
Of is het juist bedoeld als leuke manier om ons te beledigen
Anyway... het klopt. Het is zeker niet onze professie. Dat zal het ook nooit worden. Maar (onder andere door de wijze raad en hulp van jouw kant (geen grap)) gaan we wel steeds harder. En het einde is nog niet in zicht. Dus kijk maar uit, profi's!!!
Ennuh... wij hadden tenminste een auto bij ons
Het onderstuur bij het insturen is nu redelijk verbeterd door het toegenomen camber en castor. Maar door het toespoor wringt de auto nog, en dat merk je met name wanneer je door gasgeven de druk weer van de neus haalt (bij het insturen natuurlijk genoeg wieldruk). Zet er eens wat minder toespoor op (of helemaal niet). Zul je versteld staan hoe goed ie stuurt, ook de bocht uit.Ik krijg stellig de indruk dat de 75 niet zozeer uitbreekt, maar juist met te vroeg gas erop rechtdoor wil in de bocht. Toch was het vele malen beter dan vorige keer.
@Dré: Het verbaast mij dat je zegt dat een 75 vooral rechtdoor gaat zodra je gas geeft bij het uitkomen van de bocht. Voordat wij achter camber en toespoor hadden, brak onze vorige 75 turbo (misschien ook wel een beetje omdat het een turbo was) kneiterhard uit. Van onderstuur zeker geen sprake. Als je naar links keek in een bocht naar rechts, zag je de achterkant gewoon langs komen als het ware.Het onderstuur bij het insturen is nu redelijk verbeterd door het toegenomen camber en castor. Maar door het toespoor wringt de auto nog, en dat merk je met name wanneer je door gasgeven de druk weer van de neus haalt (bij het insturen natuurlijk genoeg wieldruk). Zet er eens wat minder toespoor op (of helemaal niet). Zul je versteld staan hoe goed ie stuurt, ook de bocht uit.Ik krijg stellig de indruk dat de 75 niet zozeer uitbreekt, maar juist met te vroeg gas erop rechtdoor wil in de bocht. Toch was het vele malen beter dan vorige keer.