Maar wat ik uit de verhalen begrijp is dat die auto's vooraan meereden.
Reed Huib onderstal toen ook in een groep N 75, die waren motorisch toch standaard?
De trailer staat nog steeds bij Stef Visser naast het pand,is alleen al jaren niet gebruikt zo te zien.
de groep N 75's in het eerste seizoen in de stal van Stef Visser
Spa in de regenhttp://www.youtube.com/watch?v=uizhpdGQYms
als je onboard wilt met Ron in de GTV6 lijkt me dit de leukste
Ik woon in Heiloo en ik rij er regelmatig langs gewoon om te kijken, het is een beetje jammer dat een aantal toffe Alfa Romeo's buiten staan weg te rotten. binnen staat een 155 en 33 racer en in de garage 2 Giullietta's voor de racerij.(witte en rode)De trailer staat nog steeds bij Stef Visser naast het pand,is alleen al jaren niet gebruikt zo te zien.
de groep N 75's in het eerste seizoen in de stal van Stef Visser
Staan ook nog enkele race auto's binnen.
Zal er eens langs rijden als hij open is
Deze week ga ik nog wat negatieven laten digitaliseren, daarna zal ik nog een stapeltje foto's posten. Dit topic is daarvoor een mooie aanleiding.Nou, da's nou toch opmerkelijk......
De eerste foto op dit Trofeo draadje werd op 29 december geplaatst, dat is woensdag a.s. precies twee weken geleden. In die afgelopen 12 dagen zijn inmiddels meer dan 7.000 bezoekjes geteld, ruim 600 per dag dus. Ik wist dat we vroeger enige populariteit genoten, maar dat de Trofeo nu nog zo leeft had ik niet gedacht. Dank voor alle reacties, aandacht en vooral de foto's, blijf gewoon komen (en vooral foto's posten), want er komt nog veel meer.
*...wacht gespannen af...*...Deze week ga ik nog wat negatieven laten digitaliseren, daarna zal ik nog een stapeltje foto's posten. Dit topic is daarvoor een mooie aanleiding.
Hoi Jos, leuk topic. Ik kom hier bij die dikkop in Rooi binnenlopen voor een bakkie en staan ze, de dikke en de dunne, verlekkerd naar de foto's te kijken,tranen in de ogen hebben ze.
opstellen tijdens het Spettacolo in Assen, of was het een NAV race? Wie weet het?