vergeet em na z'n 5 niet in de R van Race te zetten maar eerst in het midden van de H goed roeren, dat gaat stukken makkelijker! Was je serieus of niet? Je moet gewoon blijven koppelen en het patroon is net als bij een straat versie. Weet even niet meer of je hem zo in z'n achteruit kon zetten of dat er een veiligheids pal voor zat. De Schakel kabels op de foto zijn trouwens niet de Cup originele maar daar hoef je niet rouwig om te zijn. Waren 1,500 Gulden per stuk
en gingen best wel eens stuk [vandaar dat bik de prijs nog weet] Er zijn trouwens geen onderdelen meer voor deze bakken! De bak zou sneller schakelen en de vertanding kon beter het vermogen opvangen maar was alles bij elkaar niet sneller dan de Straat bak. Wel was het verwijderen van de tunnel een gewichtsbesparing maar stond niet in verhouding met wat de "upgrade" additioneel koste want in het 1ste jaar zaten deze er dus nog niet in. Wellicht als er een paar gelijktijdig bestellen wil Drent nog wat produceren. Anders, er wordt overwogen om nieuwe tandwielen te maken daar wij in het team dus een 156 Challenge hebben die op 17" rijd en aan een aanpassing zit te denken.
147 Cup 3.2V6, Bertone GT Veloce Gr. II