Weer zo'n fijn strak schema (kugh)...
06.45 UUR INSCHRIJVEN EN KEUREN WESTFIELDS/ZEC/SQUADRA ITALIA
09.50 UUR VRIJE TRAINING SQUADRA ITALIA/ LEGENDS
11.10 UUR TIJD TRAINING SQUADRA ITALIA/LEGENDS
PAUZE (RIJDERBRIEFING 12.40 UUR)
14.30 UUR 1E RACE SQUADRA/ITALIA /LEGENDS 10 RONDEN
16.10 UUR 2E RACE SQUADRA/ITALIA /LEGENDS 12 RONDEN
Veel plezier! Welke bocht zit je?Ik wens jullie allen veel plezier morgen. Ik was graag even komen kijken maar moet morgen de laatste dingen hier afhandelen zodat ik zaterdagochtend vroeg naar Italie kan afreizen om vakantie te vieren. Zondag lekker naar Monza om mijn grote vriend Schumacher aan te moedigen (en de Ferrari`s natuurlijk)
Heeeel fijn Richard! Ook leuk dat we dezelfde ''vriend'' hebbenIk wens jullie allen veel plezier morgen. Ik was graag even komen kijken maar moet morgen de laatste dingen hier afhandelen zodat ik zaterdagochtend vroeg naar Italie kan afreizen om vakantie te vieren. Zondag lekker naar Monza om mijn grote vriend Schumacher aan te moedigen (en de Ferrari`s natuurlijk)
Heeeel fijn Richard! Ook leuk dat we dezelfde ''vriend'' hebbenIk wens jullie allen veel plezier morgen. Ik was graag even komen kijken maar moet morgen de laatste dingen hier afhandelen zodat ik zaterdagochtend vroeg naar Italie kan afreizen om vakantie te vieren. Zondag lekker naar Monza om mijn grote vriend Schumacher aan te moedigen (en de Ferrari`s natuurlijk)
Enjoy! Monza is altijd een briljant feest!
Dan wordt het wel weer tijd! Geniet nog maar even van de V8 in real life dan, klinken waanzinnig ooK! Maar na volgend jaar is het ook met die motor over en uit...Heeeel fijn Richard! Ook leuk dat we dezelfde ''vriend'' hebbenIk wens jullie allen veel plezier morgen. Ik was graag even komen kijken maar moet morgen de laatste dingen hier afhandelen zodat ik zaterdagochtend vroeg naar Italie kan afreizen om vakantie te vieren. Zondag lekker naar Monza om mijn grote vriend Schumacher aan te moedigen (en de Ferrari`s natuurlijk)
Enjoy! Monza is altijd een briljant feest!
Thanx! Monza is inderdaad super. Is al weer een tijdje geleden dat ik er de F1 heb zien rijden, laatste keer was in 1995 Wel vaker in Monza geweest voor andere evenementen.