Met die korte 5 ga je blij van/mee worden André ! DWZ als je nu dan ongeveer dezelfde overbrengingen heb als ik ? (ben er niet zo in thuis) Lekker half-gas in 5 door het Scheivlak en (afhankelijk van het koppel) na de Mitsubishi shortshiften naar 5 !
Okee, 8 rijders bij deze, de komende twee weken (heren ! Hoe lang is dat toch wel en hoeveel kun je in twee weken allemaal doen ! ) nog 8 erbij, en dan als vuistregel dat het deelnemersveld ongeveer het dubbele is van de ja-ik-doe-mee-zeggers op het forum ? Dan hebben we een zéér serieus startveld, ons geliefde merk waardig. Lekker relaxed zaterdag aankomen en kwartier maken, zaterdagavondbiertje in je mik (ééntje !!) en zondag met z'n allen een enorme pot gummen, met 30+ auto's voor iedereen voldoende "te doen" op de baan.
Als ik de twijfelaars niet kan overtuigen/motiveren wil ik ze eigenlijk gaan dwingen. Iemand goede tips hoe dit aan te pakken ??

Iemand andere/betere ideeën ?
Ik heb afgelopen weekend op Spa rondgehangen, onder andere bij het Britcar Endurance waar een relatie van me in is gaan rijden en gekeken naar o.a. de Mitjet serie. Startveld van 43 auto's. Zó gaaf, lekker grote/volle startvelden, terwijl dat toch niet bepaald SI/360 géén Modena budgetten zijn. En dan denk ik ook weer aan die -tig BMW'tjes E30 van afgelopen race en die 5 Alfa's..