Herkenbaar sentiment, helaas. Ben zelf natuurlijk geen 'echte' racer maar de lol van een trackday is er een tijdje ook flink af geweest. Je kon godbetert nog nèt een plasje gaan doen maar een uitsmijtertje nuttigen aan een tafeltje, vergeet het maar. Nou, ik ga ook geen treurige boterhammen met kaas eten op een winderige paddock of in mijn ouwe gare kartrekkende Mercedes. Kom op zeg. Dus ik ben op zoek gegaan naar een paddocktijger maar campers lijken hun gewicht tegenwoordig ook wel waard in goud. Gelukkig wordt het weer een beetje beter allemaal, maar als je straks (geprikt of niet) overal voor moet gaan testen kom ik de deur ook niet meer uit in die zin. Ga ik wel bedeesd rondjes rijden in de Elise op de openbare weg. Ook leuk.Alive & kicking Yuri ! Maar die hele cojona-scam heeft race-seizoen 2020 natuurlijk compleet verziekt, en dit seizoen hou ik ook voor gezien. Als ongeprikte geen zin in vaxx bewijzen/negatieve testen en meer van die BS die inmiddels óók op DNRT evenementen wordt gevraagd. Thanks but no thanks. De 156 mag weg, de good-old Iveco paddocktiger ook. (Héél wat bakjes pleur in gezet, en héél wat eieren gebakken, oh Sehnsucht & Weltschmerz..) Ga de 116-V6 Jet maar eens in elkaar knutselen ( even zoeken naar m'n jerrycan motivatie) en zien of er volgend jaar nog iets te racen valt. Zo nee, dan mag deze ook weg. Eind van m'n race-era..<snik, huil..>. Ga me dan maar bezighouden met m'n "nieuwe" Ghibli 2, met een 3.2 V8 Biturbo van een Q'porte in het vooronder. 430 PK en 660 (ja, lees je goed !) Nm.. Best geinig..
In any case, succes met de verkoop! Uiteraard ook in het buitenland adverteren, maar dat hoef ik jou vast niet te vertellen.