Dat Q2 diff is net zo min voor racen gemaakt als de versnellingsbak waar hij in wordt gezet.
Ik denk dat het de moeite waard is, zeker gezien de minimale kosten tov een race diff.
COnstructie van dit diff is sterker dan het standaard diff
Dat Q2 diff is net zo min voor racen gemaakt als de versnellingsbak waar hij in wordt gezet.
Ik denk dat het de moeite waard is, zeker gezien de minimale kosten tov een race diff.
COnstructie van dit diff is sterker dan het standaard diff
Idd.
Geeft ook een groot voordeel in de bocht. Zou makkelijker gaan en mnider onderstuur geven.
was idd heel plezant. Heel mooi weer.
Alleen beetje dood geirriteerd op de baan door die tragere rijders. Kon op laatste wel eens anders zijn afgelopen. maarja die mensen mogen ook wel eens met hun dikke bakken op het circuit.
Volgende run 24 uren ?
Ik weet dat 'n Ferrari throttle body 4mm groter is dan die van 'n 3.2 Gta .
Weten jullie toevallig of die van de Gta 3.2 & de 2.5V6 identiek zijn of is die van de Gta groter ?
La vita è Alfa Romeo, senz'Alfa muoio...
anché Abarth mi piace nelle vetture attuali é d'epoca .
Abarth"509"&"512"Trofeo AssettoCorse. La famigliale è un ... Abarth SS daily, Tonale PheV per la famiglia. Gtv6 per le uscite .
heeft iemand de laatste ontwikkelingen gevolgd in de 24 uren van zolder? Er zou een beslissingen genomen worden of de dsmec al dan niet meerijd in de 24 uren. Daar valt ons alfa'ke ook bij. Bugalfa gaat zich een hoedje verschieten als hij terug is en dit nieuws leest.
geruchten gaan over dit: Ze zijn van plan om de toering na 150min uit koers te nemen en de gt's de 24uren volledig te laten rijden. Heel raar allemaal.
Ik zou het best zien zitten om de alfa 24 uren te zien rijden maar op de portemenee en de rest dat ook ziet zitten is maar de vraag.
Laatst gewijzigd door guntha op ma jul 28, 2008 12:27, 1 keer totaal gewijzigd.