Het wordt klassiek : De Dunlops en de benzinepompen hebben ons weer parten gespeeld .
Voor'teerst in 10 jaar heb ik nog 'ns de start genomen : leuk, maar na 'n 6-tal ronden moest ik de wagens met meer rechtelijn speed die ik ondanks de dunlops die tijd vragen om op te warmen en erg giftig zijn te grazen nam weer laten gaan ; wat voor iedereen zo is en ik trek me daar van 'n giftige achterkant niet te veel aan
De hoge Dunlops blijven wel heen maar stuiteren als 'n botsbal
bijna kwam m'n witloof met kaas en hesp van't personeelsfeest (4u deze morgen) er weer uit
Ik heb moeten vechten met de banden en vanaf ronde 1 moest ik in de 1e linkse beide benzinepompen opzetten om niet de "hik" te krijgen, dat ik er in de loden hitte 1.58;433 in m'n laatste rondje uitkreeg is 'n half mirakel .
Franky nam precies halfkoers over en via de Gsm liet hij verstaan dat er te weinig benzinedruk was ; toch maar gaan tanken 'n paar snelle rondjes volgden 1.58.552 als snelste maar 7 ronden later stond Franky aan de kant zonder benzinedruk na 5 min kreeg hij 1 pomp weer aan de praat . Onder de 2.0 geraakte hij niet meer doordat de pomp hikte in de Bianchi deze keer .
Pover resultaat 12e ... zonder de verloren tijd van de overbodige tankstop en de tijd aan de kant samen goed voor zo'n 7 min verlies(8 met de rondetijden) mag je 4 rondjes aftrekken wat ons plaats 8 had opgeleverd ...
http://www.raceresults.nu/uitslagen/200 ... 0class.pdf
De pompen worden nog maar eens herbekeken en wat mij betreft komen er geen Dunlops meer onder ! Dan maar enkel voor't VAS kampioenschap .
Ik ben die Gruyère botsballen klapbanden scheurwangen hartsgrondig beu en snak naar onze feilloze Pirelli's !
La vita è Alfa Romeo, senz'Alfa muoio...
anché Abarth mi piace nelle vetture attuali é d'epoca .
Abarth"509"&"512"Trofeo AssettoCorse. La famigliale è un ... Abarth SS daily, Tonale PheV per la famiglia. Gtv6 per le uscite .