Geert, leuke plaatjes als altijd
Negen uur vrije training, vijf over negen wiel verloren

Resultaat van 5 afgebroken wielbouten
Ik had de velgen met luchtsleutel gemonteerd maar nog niet met de momentsleutel vastgezet omdat deze nog op bokken stond..
De volgende dag ben ik het totaal vergeten.
Ik reed de eerste ronde erg rustig en heb niets raars gevoeld gemerkt etc. Plots kom ik op 3 wielen het rechte stuk op
Wonderbaarlijk doe ik een 360 (of meer?) zonder van de baan te raken en zie ik later een wiel langskomen..
Achteras kapot, schokdemper kapot en beide remschijven kapot. Enfin het was nog vroeg, dus maar wat onderdelen gaan halen.
Toen we de dempers wilde wisselen zag ik pas dat er een remschijf ontbrak. Nog even snel naar haarlem gereden en aldaar een paar verse uit het schap gehaald.
Net te laat klaar voor race 2 van de dag, maar uit de pits gestart. Na een paar rondjes ging de auto inhouden en vervolgens viel hij helemaal uit.
Gelukkig zat er een 2 uurs race tussen race 2 en 3 dus tijd genoeg om het probleem te vinden zou je zeggen. Uiteindelijk wel ware het 10 minuten voor tijd
Net te laat voor de start, dus vanuit de pits vertrokken. Auto reed wel maar had niet het vermogen wat ik gewend was. Desalniettemin een leuke race gehad,
maar ik moest hard werken om de jongens in te halen.
Opkomen rechte stuk zat ik achter BJ, effe slipstreamen dacht ik, maar ik kon hem niet bijhouden

Door ietsje later te remmen voor de Tarzan kon ik hem toch verschalken
Volgend weekend op Assen gaan we ervoor, auto is er dan wel weer helemaal klaar voor! Het was weer een zonovergoten gezellig dagje zandvoort!
En iedereen bedankt voor de support tijdens het sleutelen

Volgens mij zie je dat niet in veel raceklasses dat iedereen elkaar helpt. Helemaal TOP!