Da's een Engelsman... de laatste keer dat ik in de UK op stap was deed de lokale bevolking niet echt zijn best om stijlvol te zijnJ.Clarckson rijd een sl 65 amg lijkt mij toch niet echt een kamper.
Wie zegt dat JC stijlvol is.Da's een Engelsman... de laatste keer dat ik in de UK op stap was deed de lokale bevolking niet echt zijn best om stijlvol te zijnJ.Clarckson rijd een sl 65 amg lijkt mij toch niet echt een kamper.
Zie mijn eerdere post...Wie zegt dat JC stijlvol is.Da's een Engelsman... de laatste keer dat ik in de UK op stap was deed de lokale bevolking niet echt zijn best om stijlvol te zijnJ.Clarckson rijd een sl 65 amg lijkt mij toch niet echt een kamper.
Ennnnnnnnnnnnik ben de laatste die beweert dat een MB stijlvol is...................................
Hetgene wat mij boeit is waarom BMW wel en MB niet
Niet overtuigt.Volgens mij zit het hem niet in de getoonde non-plus-ultra sportieve varianten dat Mercedes 'not done' is, want Mercedes heeft in dat genre ook wel zijn partijtje meegeblazen. Het karakter van een merk en de beleving daarvan bij het grote publiek wordt denk ik juist bepaald door de normale modellen die het bouwt, en een doorsnee Mercedes is eerder rustgevend dan sportief.
Laat me niet lachen zeg.... geen status???Het leuke van Alfa is dat het toch gewoon grappige italiaanse gebakjes blijven, bereden door mensen die geen status ontlenen aan het stuk staal onder hun kont.
In de jaren 70/80 lag het toch nog wat dichter bij elkaar qua design, in grote lijnen. Kijk maar eens naar een Alfetta en een E12. Ik zie aardig wat overeenkomsten.Subtiel en elegant design met sportiviteit -> Alfa
Lomp en macht uitstralend design met sportiviteit -> BMW / Audi
Lomp en macht uitstralend design met comfort -> MB
Daarom ligt BMW qua beleving dichter bij Alfa dan MB.
Moet wel zeggen dat als je dit per model bekijkt het niet altijd klopt, wel de algemene merk identiteit.
Dat is alleen binnen de Alfa rijders gelederen die uberhaupt weten over wat voor een auto er staat, en natuurlijk is er verschil tussen een bertje en een 146.Laat me niet lachen zeg.... geen status???Het leuke van Alfa is dat het toch gewoon grappige italiaanse gebakjes blijven, bereden door mensen die geen status ontlenen aan het stuk staal onder hun kont.
Als er iets status-gevoelig is, is het Alfa-rijden.
Dan wordt het opeens héél belangrijk welk type je precies onder je kont hebt en oh wee als dat "een foute" is.
M.i. kun je beter gewoon bmw rijden, dan heb je geen last van dat gezeur.
Ik heb in Londen én Bristol meer stijlvolle mensen gezien en gesproken dan waar dan ook ter wereld waar ik geweest ben.Da's een Engelsman... de laatste keer dat ik in de UK op stap was deed de lokale bevolking niet echt zijn best om stijlvol te zijnJ.Clarckson rijd een sl 65 amg lijkt mij toch niet echt een kamper.