aso69
Advanced Member
Advanced Member
Contacteer: Website

RE: Voorlopige kalender DNRT bekend

za mar 06, 2010 06:40

wat is er mis met B?
wat doet SI :
wisselend (klein) veld,
geen echte strijd door grote rondetijdverschillen binnen de klasse,
het grootste deel aan het tobben om onder de 2:10 te komen, en ik denk (ik heb het niet nagekeken) de klasse met de hoogste gemiddelde rondetijden (na de volvo's)
in het ogen van een onafhankelijke; rijden we ook nog eens meet een hoop ouwe barrels
ik denk dat we geluk mogen hebben dat er geen C of D of "rondjes rijden op de oude dag" is of zoiets, in mijn ogen horen we daar meer in thuis
(ik heb het hierboven ook over mezelf hoor, dat er geen gehuil van komt)

vV
Guru Quintuplo
Guru Quintuplo

za mar 06, 2010 18:28

laten we blij zijn dat er nog steeds ruimte is voor een eigen start, en dat er niet verdeeld wordt over de toer/sport/supersport naar ronde tijd. Ik heb geen problemen met B. noch met A. (wie A zegt moet ook B kunnen zeggen imeers :wink: ).

Belangrijker is dat er meer rijders komen, en voor nieuwe rijders maakt het niet uit of het A of B wordt, sterker nog ik zou als nieuweling denk ik liever met de Volvo`s in B rijden dan met de sportklasse.
Maar dat is mijn mening.

We moeten het er mee doen als si , ik ben er in ieder geval nog steeds blij mee!

En voor wie meer wilt rijden: kijk eens net over de grens bij de BRAVO, is ook veel mogelijk, en anders is er natuurlijk de oude getrouwe Challenge nog! Ja is meer geld maar ook wat meer rijden, en meer tijd op het circuit.
Zie andere topic wat hun aanbiedingen betreft! En op Assen kan je wellicht ook gewoon met de aldaar actieve club aansluiten.
gehad o.a.: GT junior 1600, Alfetta GTV 2000, ALfa Sei 2,5i, Maserati 425, spider 1979, spider 1980,Thema 8.32, GTV2000, Alfetta GTV racer,159 2.4 SW Ti Q4 Bianco. Nu Jeep Grand Cherokee 3.0D, GT junior racer met TS, GTam in opbouw.

Michel75
Guru Quadruplice
Guru Quadruplice

zo mar 07, 2010 13:59

Rijden de Volvo's dit jaar ook nog?

Zelf heb ik er ook geen moeite mee, ik ben al blij als ik weer eens mee kan doen!

RoSolo
Member
Member

zo mar 07, 2010 17:34

@michel75,

Yep die rijden ook weer.

Ze worden dit jaar nog competativer met de SI omdat ze een motor upgrade hebben gekregen van een 2.0 naar een 2.3 motor.

Waarschijnlijk gaan we nu echt gemengd met de volvo'tjes rijden, waar de alfa;s vroeger de volvo's nog voor konden blijven.
75 Racer te koop: http://forum.alfaclub.nl/viewtopic.php?f=12&t=72860" onclick="window.open(this.href);return false;

JP6
Member
Member
Contacteer: Website

di mar 09, 2010 19:17

Blij dat ik rij :thumbs:

Ik vind het wel prettig zo met de volvo cup.
Hopelijk blijft de kalender nu zo, moest wel weer wat omgooien in de planning.
Assen pakken we er dan bij.

Auto is bijna klaar, nog +/- 3 uurtjes werk, en dan nog ff wassen en poetsen.

grt. Jon
drive classic cars http://www.auto-gt.nl

GTV6 3.1

3.2 V6 made in Germany

vV
Guru Quintuplo
Guru Quintuplo

di mar 09, 2010 20:50

en dan nog ff wassen en poetsen.
kan je die van mij ook doen?? kom er niet zo aan toe het laatste jaar... :mrgreen:
gehad o.a.: GT junior 1600, Alfetta GTV 2000, ALfa Sei 2,5i, Maserati 425, spider 1979, spider 1980,Thema 8.32, GTV2000, Alfetta GTV racer,159 2.4 SW Ti Q4 Bianco. Nu Jeep Grand Cherokee 3.0D, GT junior racer met TS, GTam in opbouw.

Terug naar “Racen - Algemeen”