Hello mensen
Ik stel voor dat we met de mensen die er over mogen beslissen praten in oschersleben dat kunnen we bij mijn auto doen en dan kan ik direkt toelichten laten zien zonodig wat er aan mijn auto allemaal wel /niet is gedaan
Mvg
Wessel, wat mij betreft is er niks aan de hand en rijd je lekker mee in de 75 Cup.Hello mensen
Ik stel voor dat we met de mensen die er over mogen beslissen praten in oschersleben dat kunnen we bij mijn auto doen en dan kan ik direkt toelichten laten zien zonodig wat er aan mijn auto allemaal wel /niet is gedaan
Mvg
Pieter , je mist de kern.Afschaffen is onzin. De insteek van de 75 TS cup is om met vergelijkbare auto's strijd te hebben. Misschien is een keer een aanpassing (verruiming) van het reglement zinvol, maar zolang iedereen met een standaard motor rijdt, zit het veld dicht bij elkaar. Lange bakken, korte bakken, wel/niet doorgezette as: het grote onderscheid in de cup is nog steeds het mannetje, niet de techniek.Dus dan denk ik: schaf dan dat TS cup verhaal gewoon af... Andere TS cup geldt dit natuurlijk ook voor. Trekt het voldoende belangstelling en willen TS rijders dat het blijft bestaan moet je je wel conformeren natuurlijk...Desnoods het reglement op knelpunten aanpassen om dat te realiseren.
Gewoon een ouderwets nord torretje op goed afgestelde carbs.Maar ja Andre heeft ook geen standaard TS meer
Wat zijn platte strips eigenlijk ?Korte bak is toegestaan, is een keer tussendoor aangepast. Geert had ook een korte bak. Platte strips mag niet, banden moeten toyo's zijn, maar regenbanden mogen wel!
Uit mijn hoofd, is alweer lang geleden dat we het regelement hebben gemaakt