De donor ontdaan van bak en as...
Nee dat kan niet die heb je geruild voor een hapje bij mij aan de nieuwe tafelOkee, die draagarmen rekende ik tot de fratsen die ik op de nieuwe wil monteren...
Dus eigenlijk moet ik nu maar weer de gele koni's eronder knopen?
O, ja das waar... Dan monteer ik wel de reserve set...Nee dat kan niet die heb je geruild voor een hapje bij mij aan de nieuwe tafelOkee, die draagarmen rekende ik tot de fratsen die ik op de nieuwe wil monteren...
Dus eigenlijk moet ik nu maar weer de gele koni's eronder knopen?
Bekend plaatje, wel namaken als de rechter in het plaatje, linker heb je weinig aan als je geen nieuw gat voor de castorstang maakt
zo dan?
Even off topic, maar die achterste velgen, welke zijn dat? heeft iets Ferrari-achtig, dacht in eerste instantie Lancia Thema 8.32?
Oja en dont forget de rubberbus is gelijk aan de stalen bus (unibal lagering oid) als de onderste 105 draagarmen!!! cheap en good!
Zeg ik toch ?Oja en forget de rubberbus is niet gelijk aan de stalen bus (unibal lagering oid) als de onderste 105 draagarmen!!!
Dat is idd een mooi trucje idd om je draagarmgeometrie wat aan te passen zodat je meer progressief negatief camber krijgt bij het inverenOm een beetje meer ruimte te krijgen kan je ook de bovenste fusee kogel onder de bovenste draagarm monteren ipv erop, zoals het standaard zit.