Een roodharige bestuurster op krukken
Ik zou btw een 33 kiezen om te racen, een groene
DIt is écht een meane sud! Stoer!!!! Kom op boxerlovers, scoren dat ding en volgend SS rijd je vooraan bij t baanprogramma!!!Is dit iets?
http://www.kapaza.be/detail/3879613/Alf ... fasud.html
Aangeboden » Alfa Romeo Alfasud
Prijs » € 2.750
Beschrijving »
Alfa Romeo Alfasud 1982
Deze auto heeft : Alfasud Trofeo uitbouwset (70er jaren race versie)
6 punts chroom molybdeen geschroefde rolkooi (met keur sticker)
7Jx13 Ronal velgen met Dunlop 225/45 R13 (z.g.a.n.)
verstelbare koni's v. & a.
kuipstoelen 70er jaren met drie punts momo corse gordels
lexaan portier ruiten
4 verstralers
uni ball voorwielophanging (i.p.v. rubber oph.)
dunne staalmantel remslangen
speciale uitlaat vanaf spruitstuk tot eind
Op kenteken is deze auto een 1.3 Ti (Italiaanse markt) maar tijdens motor revisie
bleek het rond 1600 cc te zijn . Er zitten 2 dubbele Weber 40 mm's op ,en ook een speciaal luchtfilter huis. De motor heeft erg veel vermogen, en draait bij rustig rijden ook nog goed .
Carrosserie is erg goed ,geen doorgerotte delen ,lak is dun (eerste lak grotendeels). Snelheidsmeter werkt niet ,elektronisch probleempje ,verder technisch 100% .
Een race auto ,maar wel met nederlands kenteken ,en apk geen probleem . Dus een leuke auto voor ritten/rallies ,enz.
Deal! Als jij ff mijn Sprint overneemtDIt is écht een meane sud! Stoer!!!! Kom op boxerlovers, scoren dat ding en volgend SS rijd je vooraan bij t baanprogramma!!!
Grtz, fRank
Nope sorry, sla ff over...mn 'plaatwerkvriend' heeft zo al werk zat van me....Deal! Als jij ff mijn Sprint overneemtDIt is écht een meane sud! Stoer!!!! Kom op boxerlovers, scoren dat ding en volgend SS rijd je vooraan bij t baanprogramma!!!
Grtz, fRank
Oh, maar er is voorlopig geen werk aan hoor... Of ben je van plan de vangrail van dichtbij te gaan bekijken?Nope sorry, sla ff over...mn 'plaatwerkvriend' heeft zo al werk zat van me....Deal! Als jij ff mijn Sprint overneemtDIt is écht een meane sud! Stoer!!!! Kom op boxerlovers, scoren dat ding en volgend SS rijd je vooraan bij t baanprogramma!!!
Grtz, fRank
(waar ik overigens niet me wil beweren dat jou auto plaatwerker attentie nodig heeft begrijp me goed>is meer een algemene kreet vwb de boxertjes.... )
Grtz, fRank