Ik begrijp de bedoeling niet van te gaan indelen in klasse's als TS en 155's en V6 alsof deSI alleen met alfa's wordt gereden.
Waarom hou je het niet gewoon bij cil. inh. bv: 1300, 1600 , 2000 en +2000 die telkens zijn ingedeeld met een standaard en modif. klasse.
In de standaard klasse mag je alleen verbetren met street legal komponenten bv gele koni's of bilstein's en bv sportvering van H&R en de orginele injk. bv motronik en met het orgineel luchtfilterhuis met bv wel een orgineele sport luchtfilter van bv K&n of green .
Bij de modif. is alles toegestaan .
De banden zijn vrij iedereen heeft zelf de keuze of hij gebruikte sliks gebruikt om zijn buget te beperken of toyo's
Om het duidelijk te houden voor de toeschouwers Zet je gewoon een begin cijfer per klasse bv een 4 voor de 1300 een 3 voor de 1600 een 2 voor 2000 klasse en een 1 voor de +2000 klasse .
Bij de standaard klasse gebruik je rode cijfers en bij de modif. klasse zwarte .
Je kan ook, om er een classic toets aan te geven alleen de wagens toelaten die niet meer in produktie zijn , wil je een groter deelnemers veld en ze wel toelaten kun je ze ook nog onderverdelen in een produktie klasse met bv blauwe cijfers .
Tijdens de race kun je toch alleen maar racen tegen de wagen voor en achter jou .
Mijn mening en idee over racen
