Net even gecheckt, volgens het officiele dagklassement ben je 6e geworden. Ik zal de bokaal en de droogbloemen volgende keer meenemen.4e toch nog, als je de prijs (bloemen??) volgende keer meeneemt dan begint mijn dag al goed!
Ja klopt, volgens mij was het 19.00 uur einde race. Ik heb nooit de vlag gezien die voor ons einde race wasnog geen meter gereden en al een prijs!wel op regenafstelling laten staan, nodig volgens de buienradar !
Richard, je hebt er echt een latertje van gemaakt geloof ik!?
Marc, klopt helemaal! Ik zat mezelf rijk te rekenenDagklassement van DNRT klopt niet Richard, we zijn Race 3 officieel na een half uur gestopt. Jij was iig niet eersteZit net effe te tellen maar die punten kloppen niet helmaal Marc. Volgens mijn berekening is het 111 punten voor jou en 115 voor mij![]()
Ik had 27 punten en jij 26 ....
Maar ik kan natuurlijk ook fouten maken, vertel
Marc Rietkerk 27 (+9 +9 +9)
Richard Ypey 26 (+11 +5 +10)
Bert Smidt 23 (+1 +11 +11)
Chris Hesen 21 (+6 +7 +8 )
Cees Gerritsen 21 (+8 +8 +5)
Armando Dos Santos 20 (+10 +10 -)
Pieter Verheij 15 (+5 +3 +7)
Jon Preisser 11 (+3 +4 +4)
Maarten Aarts 10 (+2 +2 +6)
Freek Klaassen 10 (+4 +6 - )
Walter van Vollenhoven 7 (+7 - - )
Johan Nolte 1 (1 - - )
1 puntjeYoungtimer < 2000
Jon Preisser Alfetta GT 84
Niels Woudenberg 155 (R) 83
Nick Slinger Alfa 33 51
DJ vd Heuvel 75 TS 47
Joke Flokstra (R) Alfa 155 29
Johan van Vliet Alfetta GT 22
Geert Ploeger 75 TS 19
Christiaan Foederer (R) Alfa 33 19
Arie Vreugdenhill Alfa 33 19
Nelleke Goet Alfa 33 5
wacht maar af voor het volgende jaar !! dan komt het nieuwe wapen in de strijd.Damn, daar gaat mijn ambitie om Rookie of the year te worden, maar misschien ben ik toch wel de snelste belg?
Hoedanook, voor Jan Slinger eindigen is beter dan welke beker dan ook![]()
![]()
![]()
Jan gaat aan de taxi: wijsheid komt met de jaren!!!wacht maar af voor het volgende jaar !! dan komt het nieuwe wapen in de strijd.Damn, daar gaat mijn ambitie om Rookie of the year te worden, maar misschien ben ik toch wel de snelste belg?
![]()
![]()
tipje van de sluier , het heeft 4 deuren.
Eindelijk ook aan de 155wacht maar af voor het volgende jaar !! dan komt het nieuwe wapen in de strijd.Damn, daar gaat mijn ambitie om Rookie of the year te worden, maar misschien ben ik toch wel de snelste belg?
![]()
![]()
Zo'n Gaycar of the year heeft maar twee deuren hoor ouwe!wacht maar af voor het volgende jaar !! dan komt het nieuwe wapen in de strijd.Damn, daar gaat mijn ambitie om Rookie of the year te worden, maar misschien ben ik toch wel de snelste belg?
![]()
![]()