di dec 13, 2011 02:12
belastende informatie , belastende informatie . er bekroop mij zojuist een belastend gevoel! het verdomde koffertje ! zouden die vrienden van vrienden en daar weer kennissen van er meer van weten ! ze weten dat ik het klote koffertje heb. wat moet ik ermeee, ik moet er vanaf.zou iedereen in het grote manne complot zitten zonder dat ik ervan afweet. word de Baron gepiepeld op een vreselijke manier !
De Baron had het niet meer en dat kan ik jullie verzekeren. er zijn mensen voor minder door de grijze muizen gegrepen.
u kent ze vast wel.
In de stromende regen onderin La Source stond ik daar tussen de pannen en potten, schuddende caravans waarvan ik niet wist dat die zo diep konden kreunen.
zeg mijn waarde ..wat zijn de belastende infodingen enzo , zo onschuldig mogelijk, toch.Het antwoord was stuitend ...BITTERBALLEN. !!! huh hoe bedoel je stammelde ik want bij Bitterballen krijg ik vreemde visioenen en moet dan aan jengelende kleine kinderen denken. jah!! BITTERBALLEN ! het schijnt met Bitterballen , die ballen BITTERBALLEN! ..!!
Oh !! ik zeg NEE DAT IS NIET WAAR, snapte er niets van ,deed ik alsof, maar ik dacht..alles maar dan ook alles afzwakken! goede strategie zeker als er niets te ontkennen valt, dat dan weer wel. De de clou was dat de Baron zich een hoedje schrok! niet voor niets Baron de laClou.
Was het niet de lifster die iets over BIETSERBALLEN mompelde en mij toen aankeek met een blik van. STOP bij de eerste de beste KOT de friterie .
Om gek van te worden want dat dacht ik, ik bedoel over dat Kot! dat andere was ik namelijk al,dat dan weer wel. want bij Bietserballen denk ik weer aan volwassen kerels met katoenen zwembroeken druk doende schijnbaar niet aanwezig te zijn , waar niemand wat van zegt maar alleen maar glimlachend voorbijloopt..ook zoiets maar dat terzijde, in het peuterbadje van het openbare zwembad met de rose glijbaan, de rose glijbaan. weer zoiets.
De baron is out ! kan niet meer , rose glijbanen, Bietserballen, Bitterballen ,schuddende caravans en een voorbereidend offensief in de ardennen nog te gaan.
Ik smeer hem, en wel nu.!
je moet gewoon nog meer gas geven.