
Nog wat draden wegwerken (ja, die hendel van de stuurverstelling gaat er ook nog af) en dan ben ik wel klaar met de electra.
Volgende stap: kap plakken en afmonteren, lexaan in deuren...
Absoluut!Met naar het schijnt, éérsteklas materialen !!
Na-aperAbsoluut!Met naar het schijnt, éérsteklas materialen !!Dank nog.
Kap geplakt, wat een @#$#@# werk ... Is met wat geduld wel redelijk netjes geworden, alleen niet te dichtbij komen...
Ik zit eigenlijk al te wachten op een telefoontje van McGregor...Ik weet al wie er dit jaar kampioen TS cup wordt
Lachen he? Heb ook nog een stukje zwart voor achter liggenNa-aper
Zolang er maar geen 'Eat my rust' op komt te staanLachen he? Heb ook nog een stukje zwart voor achter liggenNa-aper
Hallo Eric, goed bezig!Schiet niet erg op, lijstje met To-do's wordt alleen maar langer....maar dash is nu operational!
Nog wat draden wegwerken (ja, die hendel van de stuurverstelling gaat er ook nog af) en dan ben ik wel klaar met de electra.
Volgende stap: kap plakken en afmonteren, lexaan in deuren...
Hoi Pieter, dank voor de tips! Ga ik doen.wat je dan ook kan doen is de stuurkolom even omlaag laten hangen (onderste bout er uit) en de sleuf aan de voorzijde naar beneden opruimen, met een gatenboor bijv, of een grote vijl. Wel het omgezette randje net intact laten voor de stijfheid. Dan kan je stuur een stuk lager gemonteerd en ben je van dat " vrachtwagengevoel" af.
Ook kan je het beste voor je eigen veiligheid de plastic stuurkolom kappen weer terug monteren. Die wegen niks en maken het weer mooi rond en glad. En zullen een evt impact wat absorberen, wat die alu paal niet zal doen. Uitsteeksel van het contactslot heb je er al afgeflext, top.
Anders de stuurkolom met padding inpakken.
De originele ruit ligt in een miljoen stukjes in de container, dus die vergelijking heb ik niet meer, maar de nieuwe lexaan ruit weegt 3.2kg schoon aan de haak.Wat scheelt dat in gewicht, die achteruit?