Auto niet klaar geraakt.
Het zal een volgende cursus worden.
Veel succes Jasper!
Grtz.
dat is jammer, vandaag heb je veel gemist. hoop dat je de volgende cursus er wel bij kan zijn.Auto niet klaar geraakt.
Veel succes Jasper!
Grtz.
Heb je nog verwarming in de 75 Jasper ? En een (voorruit)ventilator ? Ik heb ooit eens een cursusdeel meegemaakt in een Juul met de sneeuw tot aan de dorpels en met een "aangelegd natuurijsdriftachtbaantje" op de paddock. Dát was me een partij koud..
En inderdaad, soms voelen we ons een Roepende in de Woestijn mbt cursus doen/meerijden/meeracen... Twijfelaars (ver)twijfelen een veel te groot deel van hun leven, dáár hoef je weer niet over te twijfelen.
leuk! ik wil gelijk even mijn respect uitspreken voor degeen die de plaatjes maakt...die staat en zal lekker staan te koukleumen ,dat is jammer, vandaag heb je veel gemist. hoop dat je de volgende cursus er wel bij kan zijn.Auto niet klaar geraakt.
Veel succes Jasper!
Grtz.
vandaag mijn eerste kilometers op het circuit en in mijn auto gemaakt tijdens de eerste Race cursus dag.
wat is het SuperGaaf![]()
de baan was spekglad maar volgens Huib zijn dat de juiste weer condities voor de eerste Cursusdag.
het was echt een dag vol FUN en ook een paar leerzame momentjes............
snap niet dat de twijfelaars er nog niet voor hebben gekozen om toch de Racecursus te doen.
ik ben nu de enigste ALFA tussen al dat Duitse geweld en nog wat ondefinieerbaars in.![]()
kan al niet wachten tot volgende week.
https://www.youtube.com/watch?v=NEs_vTdXZDc
Dat is vaderliefde? Equivalent van al die druilerige vroege zaterdagochtenden met papa's op het voetbalveldleuk! ik wil gelijk even mijn respect uitspreken voor degeen die de plaatjes maakt...die staat en zal lekker staan te koukleumen ,
Dat is Vader en Moederliefde. maar ik denk dat ze de rest van de cursus bij het Micky's caffe te vinden zijn.Dat is vaderliefde? Equivalent van al die druilerige vroege zaterdagochtenden met papa's op het voetbalveldleuk! ik wil gelijk even mijn respect uitspreken voor degeen die de plaatjes maakt...die staat en zal lekker staan te koukleumen ,
@Jasper: wanneer moet je rijden voor de licentie?
http://www.dnrt.nl/vraag-en-aanbod/deze ... ursus-6079" onclick="window.open(this.href);return false;misschien moet ik eens vragen of ik mee kan doen...<zwaarlastvanrace-ontwenningsverschijnselenennogeenmaandof4 race-droogmoetenstaangetverdemme>